O nouă campanie de fidelizare la real,-

Între data de 16 Februarie şi 20 Iunie 2012, clienţii real,- Hypermarket se vor putea bucura de preţuri preferenţiale, cu reducere de 50% la produsele cunoscutei mărci franţuzeşti de vase de gătit Pyroflam, pe baza completării unor carduri bonus primite la casele de marcat, în cadrul celei mai recente campanii de fidelizare organizate de real,-.

Fabricate în Franţa, rezistente la temperaturi cuprinse între -40°C si +800°C si cu 25 de ani garanţie, vasele de gătit Pyroflam din Vitro-ceramică sunt perfecte pentru orice bucătărie fiind cunoscute pentru versatilitatea utilizării: în cuptor, pe plita cu gaz, în frigider, în cuptorul cu microunde etc. Un alt atribut important, dat de materialul din care sunt produse, este uşurinţa în întreţinerea lor, vasele fiind uşor de curăţat fie manual, fie în maşina de spălat vase.

Pentru fiecare 40 de lei cheltuiţi în hipermarketurile real,- din România, clienţii persoane fizice vor primi câte un autocolant cu un punct bonus, care se lipeşte pe cardul special primit de la casa de marcat. După adunarea a 10 puncte bonus, clienţii îşi pot alege oricare dintre cele 7 produse care alcătuiesc gama Pyroflam aflate în promoţie (caserole rotunde de 1, 2 sau 3 l, caserolă ovală de 3,5 l, vas de gătit cu abur cu diametrul de 20 de cm şi tăvi dreptunghiulare cu două dimensiuni diferite). Punctele bonus pot fi colectate în magazine până la data de 20 iunie a.c., cardul bonus putând fi folosit până pe data de 4 iulie 2012.

„Clienţii noştri s-au obişnuit deja: la fiecare campanie de fidelizare reuşim să aducem în atenţia lor produse din game calitative de top, tocmai din dorinţa de a le face cât mai accesibile tuturor. Despre gama Pyroflam, suntem mândri să spunem că o comercializăm în premieră în România şi avem convingerea că reacţiile din partea consumatorilor vor fi dintre cele mai bune. Nici nu s-ar putea altfel: cele 7 produse Pyroflam pe care le-am inclus în promoţie se remarcă nu doar prin aspectul modern şi deosebit de cel al cratiţelor şi al vaselor obişnuite, ci şi prin faptul că oferă posibilitatea preparării unor mâncăruri sănătoase şi gustoase, cu păstrarea tuturor calităţilor originale ale ingredientelor. Aşa cum am procedat şi în cazul campaniilor anterioare, noua campanie se desfăşoară pe o perioadă îndelungată, tocmai pentru a le da ocazia cât mai multor clienţi să beneficieze de reducerea semnificativă de 50%, pe baza cumpărăturilor curente, fără eforturi suplimentare”, a spus Adriana Piţa, director de comunicare la real,- Hypermarket România.

Regulamentul campaniei este disponibil gratuit oricărui solicitant la Biroul de Informaţii pentru Clienţi şi la adresa: www.real.ro/pyroflam.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,909 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » O nouă campanie de fidelizare la real,-
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] O nouă campanie de fidelizare la real,- (Publicitate) eMAG.ro – cea mai variata gama de produse […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: