O noua campanie de loializare dezvoltata de real,- Hypermarket

In cadul noii campanii de loializare, care se va desfasura pe o perioada de 22 de saptamani, intre 1 aprilie si 31 august 2011, clientii tuturor celor 25 de magazine real,- din toata tara, vor putea beneficia de o reducere de 50% la achizitionarea electrocasnicelor din gama premium Philips comercializata in exclusivitate de real,-

Gama de produse Philips aflata in promotie in cadrul Programului de loializare lansat de real,- Hypermarket este o gama cu o linie eleganta, moderna si care intruneste cerintele de fiabilitate actuale. Produsele din colectie care vor putea fi achizitionate cu reducerea de 50% pe perioada de desfasurare a programului au fost alese astfel incat sa acopere toate necesitatile unei bucatarii moderne bine utilate: blender, robot de bucatarie, mixere, prajitor de paine, filtru de cafea sau cantar de bucatarie. Produsele Philips sunt recunoscute in toata lumea pentru calitatea si inovatie, pentru design si usurinta in utilizare. Intrega gama promovata de real,- este premium, avantajul oferit de program constand in achizitonarea acestor produse premium la jumatate de pret (de aceasta data oferita la preturi accesibile tuturor).

„Speram ca si aceasta a patra campanie de loialitate sa ii surprinda pe clientii nostri in mod pozitiv. Toate campaniile pe care le-am demarat au avut la baza cate un studiu, care a presupus intervievarea unui esantion determinat de clienti, iar aceasta nu face exceptie. Portofoliul de 8 produse Philips propus acum are in vedere acoperirea tuturor nevoilor de utilare a unei bucatarii moderne si a unui stil de viata sanatos, fiind alegerea perfecta pentru toate categoriile de consumatori. Noua campanie se desfasoara pe o perioada indelungata, tocmai pentru a da ocazia cat mai multor clienti de a beneficia de reducerea semnificativa de 50%, pe baza cumparaturilor curente”, a spus Olaf Schulz, Director de Cumparari Produse Nealimentare la real,- Hypermarket Romania.

Mecanismul campaniei prevede ca pentru fiecare 40 de lei cheltuiti in magazinele real,- din Romania, clientii persoane fizice vor primi cate un autocolant cu un punct bonus, care se lipeste pe cardul bonus special primit de la casa de marcat. Dupa adunarea a 20 de puncte bonus, clientii isi pot alege oricare dintre cele 8 produsele Philips aflate in promotie. Punctele bonus pot fi colectate in magazine pana la data de 31 august, cardul bonus putand fi folosit pana pe 14 septembrie 2011, pentru revendicarea produselor cu reducerea acordata.

Regulamentul campaniei este disponibil gratuit oricarui solicitant la Biroul de Informatii pentru Clienti si pe site-ul companiei www.real-hypermarket.ro.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,909 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » O noua campanie de loializare dezvoltata de real,- Hypermarket
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: