O nouă platformă de comunicare pentru Carrefour România

Odată cu campania de Paște, Carrefour lansează noua platformă de comunicare, dezvoltată și implementată de Publicis România. VIDEO.

Captura FB CopyStore

”Într-un context în care mai toți retailerii comunică “prețuri mici”, am analizat cum putem scoate în evidență poziția de lider pe care o deține Carrefour atât în categorie cât și în ceea ce privește prețurile mici. Era nevoie să schimbăm cumva regulile jocului, și-atunci ne-am gândit: de ce n-ar recunoaște chiar competiția acest fapt?” (Corina Tudor, Account Director la Publicis România).

Mesajul este spus într-o manieră amuzantă, de către un competitor fictiv: Copystore, un retailer care caută obsesiv dar fără success să aibă oferte și prețuri la fel de bune ca cele de la Carrefour, recurgând chiar la sabotaj.

“Ne-a surprins foarte plăcut faptul că Publicis a venit către noi cu inițiativa unei schimbări privind strategia de comunicare, ca urmare a provocării de a inova la nivel de mesaj, într-o piață de retail care este saturată de mesaje axate pe preț. Platforma de comunicare orientată pe prețuri mici a fost lansată de Carrefour încă din 2001, de la deschiderea primului hipermarket din țară, aceasta rămânând până astăzi principala strategie de comunicare a Grupului în România. Din păcate, însă, în ultimul an și jumătate acest drum a fost extrem de copiat. Chiar în acest moment, la TV rulează spotul unui competitor care a preluat 90% unul din spoturile noastre de acum 2 ani, iar exemplele pot continua…

Carrefour are o poziție bine consolidată în piața de retail și este destinația de cumpărături preferată pentru milioane de români. Oferim în continuare produse imbatabile la nivel de preț, însă aveam nevoie de un mod proaspăt și ingenios de a transmite acest lucru.” (Andreea Mihai, Director Marketing al Carrefour România).

Campania este dezvoltată 360°: în spoturile TV, pe panourile publicitare, în cataloagele promoționale, în spoturile radio, în machetele de presă, în publicitatea in store, pe facebook și online, unde există inclusiv pagina Copy Store.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,956 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » O nouă platformă de comunicare pentru Carrefour România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. Simt ca m-a copiat cineva; parca ma vad pe mine, din functia de Director, Director Comercial, Director de Marketing, Regizor, Copy; e ca in spoturile cu calul – eu dau cu capul, eu aprob spotul :)

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: