
„Strategia noastră nu include adăugarea de noi țări pe harta REWE Group, ci menținerea și dezvoltarea operațiunilor pe piețele unde deja suntem. România reprezintă pentru REWE Group a doua piață ca mărime, după Italia, și are în continuare un potențial mare de creștere în următorii 10 ani, în condițiile în care comerțul modern este încă la o cotă de 50% din comerțul total. Investițiile vor continua și se vor concentra atât pe deschideri de magazine cât și pe remodelarea celor existente, obiectivul nostru final fiind: 400 de magazine Penny Market și XXL Mega Discount deschise în România”, a declarat Martin Brunning, managing director Corporate Communication REWE Group.
Prezentă de peste zece ani pe piaţa românească, prin reţelele de magazine Penny Market şi XXL Mega Discount, compania REWE România realizează, în 2013, cea mai amplă investiţie în dezvoltare din ultimii ani. Magazinele au un nou concept, ce garantează avantaje precum calitatea şi prospeţimea produselor, eficienţa la cumpărături şi cele mai competitive preţuri.
În 2012, reţeaua Penny Market a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 2 miliarde de lei, ceea ce a adus companiei o creştere de 10.53% faţă de anul precedent. În prezent, reţeaua REWE este alcătuită din 137 de magazine Penny Market şi 7 magazine XXL Mega Discount.
Anul 2013 marchează cea mai puternică investiţie din partea REWE România în dezvoltarea celor două reţele de magazine, atât prin deschiderea de noi unităţi, cât şi prin extinderea procesului de modernizare la un număr mai mare de magazine. Obiectivele REWE România pentru 2013-2014 prevăd deschiderea a 20 de noi unităţi Penny Market în fiecare an, cumulând o investiţie în dezvoltare de peste 100 de milioane de euro în cei doi ani. Suma va fi alocată în primul rând noilor magazine inaugurate, dar un procent important va fi destinat îmbunătăţirii reţelei actuale.
Prin cele două reţele de magazine, REWE România oferă soluţii optime pentru orice tip de cumpărături: prospeţime şi eficienţă în magazinele Penny Market, alături de oferta completă, pentru întreaga familie, a magazinelor XXL Mega Discount.

Printre îmbunătăţirile aduse magazinelor se numără deschiderea unui raion de brutărie cu produse proaspete, prezent în peste 70% din magazinele din reţea. Obiectivele pentru 2013 prevăd dotarea integrală a reţelei Penny Market cu brutărie proprie şi deschiderea unei măcelarii în cel puţin 20 de unităţi.

REWE România deține două centre logistice, unul lângă București, la Ștefăneștii de Joș, unde este și centrala de achiziții și unul la Turda, Jud. Cluj, fiecare dintre ele având o suprafață de aproximativ 19.500 mp.
În 2013, REWE România continuă procesul de modernizare în cele două reţele de magazine, cu îmbunătăţiri în ceea ce priveşte: diversitatea categoriilor de produse şi organizarea spaţială a acestora în magazine, preţul produselor, promoţiile oferite, conceptul de comunicare, orele de funcţionare ale magazinelor, locaţia şi dimensiunea acestora, serviciile oferite şi personalul calificat. „După ce în anii anteriori investițiile REWE Romania au fost de cca 30 – 38 de milioane de euro pe an, în acest ne propunem să investim 58 milioane de euro, urmând ca anul viitor cifra să fie tot în jur de 50 de milioane. Creșterea bugetului de investiții se datorează numărului mare de magazine pe care le deschidem și achiziționării de noi terenuri pentru dezvoltarea din anii următori,” a precizat Daniel Gross, CFO REWE Romania.
Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.



