Penny Market redeschide magazinul Luică din București, sub un nou format

Penny Market va redeschide mâine, 20 februarie 2015, magazinul Penny Market Luică din București, str. Luică 62 – 64, sub un nou format, îmbunătățit şi adaptat nevoilor consumatorului urban. Cumpărătorii vor găsi aici sortimente noi, un design simplificat și modern, dar și zone largi dedicate produselor proaspete, vinurilor și articolelor vrac.

Vizual Penny Market LuicaRelansarea Penny Market Luică în acest format modern şi dinamic întărește poziționarea retailerului german: cel mai accesibil retailer de proximitate, atât în privința localizării magazinelor, cât și în cea a gamei de produse comercializate și a prețurilor adaptate oricărui buzunar. Astfel, Penny Market „redesenează“ magazinul preferat , cu un interior prietenos, modern, practic, dar și dinamic, în care oricine intră are parte de o experiență de shopping îmbunătățită și posibilitatea de a găsi mai repede produsele dorite.

Penny Market Luică este prima optimizare pe format urban ce ocupă o suprafață de vânzare de 1.000 mp, asigură 80 de locuri de parcare și are 20 de angajați.

Acesta va fi deschis de luni până sâmbătă, între orele 07:00 – 23:00, și duminică, între 08:00 – 21:00.

De pe rafturile magazinului nu vor lipsi, ca și până acum, sortimentele internaționale, doar că ele vor fi îmbunătățite și completate cu surprize săptămânale, cu precădere din Italia, Franța și Germania.

Vitrina cu servire asistată, un punct important în noul magazin Penny Market, le va oferi clienților posibilitatea de a achiziționa produse vrac, din categoriile carne proaspătă, brânzeturi, mezeluri feliate, măsline. Asemenea tuturor celorlalte produse proaspete, Penny Market garantează livrări zilnice, prospețime de încredere și un program constant de testare a calității.

Sectorul dedicat legumelor și fructelor proaspete este îmbogățit și oferă și soluții ready to eat. Astfel, în această zonă a magazinului vedetele vor fi: mixurile de salate, sosurile, dar și fructele.

O noutate importantă a magazinului urban o constituie gama diversificată de articole disponibile în varianta vrac; acestea se găsesc nu numai în zona de produse proaspete, ci și în cea de dulciuri, snacks-uri sărate, legume și pește congelat, vin, dar și în cea de mâncare pentru animalele de companie.

Redeschiderea magazinului Penny Market Luică marchează, pentru bucureșteni, începutul unui week-end la fel de bogat ca un festival culinar: ștrudel cu migdale – 1,99 lei/buc. 85 g; măsline Kalamata baby – 1,29 lei/100 g, Șvaițer Madrigal – 4,49 lei/100 g, babic – 4,99 lei/100 g, roșii cherry – 4,99 lei/kg, kiwi – 4,99 lei/kg, vin roșu sec Castillo San Simon – 13,99 lei/sticlă 750 ml, Chianti Melini – 19,99 lei/sticla 750 ml. Oferta completă este disponibilă în magazin, iar atmosfera de sărbătoare va fi susţinută de prezentări de produs și de sesiuni de degustări.

Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, primul magazin deschis pe piața locală având loc în anul 2005. Alături de cele 164 de magazine Penny Market, grupul REWE mai operează în România 8 magazine XXL Mega Discount.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,832 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Penny Market redeschide magazinul Luică din București, sub un nou format
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] Penny Market redeschide magazinul Luică din București, sub un nou format […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: