La aproape o lună de când a început campania „Păstrează loc în portofel pentru ceea ce contează cu adevărat”, organizată de MasterCard Europe, împreună cu hipermarketurile Carrefour, real,-, cora şi Auchan, 216.153 de utilizatori de carduri MasterCard şi Maestro au participat la promoţie.
„Avem o medie de 12.600 de oameni într-o zi de campanie naţională. Toţi aceştia au plătit cu cardul MasterCard sau Maestro şi apoi ne-au vizitat standurile din hipermarketuri. Acum, când tragem linia primei jumătăţi de campanie, simţim că toată desfăşurarea de forţe din perioada pre-campanie este pe deplin justificată”, spune Ioana Gorgăneanu, Marketing Manager România şi Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe.
Mecanismul promoţiei, care este simplu şi rapid, dar şi premiile oferite pe loc, i-au determinat pe mulţi dintre utilizatorii de carduri MasterCard şi Maestro să ia parte la campanie. Premiile de anul acesta, seturi de jocuri, albume foto şi seturi de magneţi de frigider, precum şi conceptul creativ, gândit şi implementat ca să evidenţieze ideea de familie, au fost printre factorii care au stimulat interesul şi curiozitatea clienţilor. Pe durata promoţiei, aceştia pot câştiga 85.000 de premii, dintre care 168 de premii a câte 1.000 RON, viraţi direct pe card.
Promoţia continuă până pe 23 octombrie, în 42 de hipermarketuri Carrefour, real,-, cora şi Auchan, în 13 oraşe din ţară: Bucureşti, Braşov, Cluj, Iaşi, Constanţa, Piteşti, Ploieşti, Suceava, Târgu-Mureş, Timişoara, Baia-Mare, Drobeta şi Sibiu.
Comercianţii participanţi sunt 14 magazine Carrefour, 14 magazine real,-, 7 magazine cora şi 7 magazine Auchan din toată ţara. Campania are loc de joi până duminică: joi şi vineri între orele 14-22, iar sâmbătă şi duminică – în intervalul 10.00 – 22.00.
Pingback: Blogul lui Ilias Papageorgiadis | Peste 215.000 de participanți în prima luna a promoției MasterCard din hipermarketuri