Lansat pe 27 martie 2015, centrul comercial Coresi Shopping Resort a avut peste 4 milioane de vizitatori, în primele şase luni de la lansare, cu o medie zilnică de peste 21.000 mii de vizitatori și o creștere previzionată de 9% în luna septembrie
Coresi Shopping Resort a fost inspirat din arhitectura Brașovului, respectând orașul din care face parte integrantă. Întregul concept arhitectural conceput de compania Sua Kay Architects din Lisabona, reprezintă o premieră pe piața românească a centrelor comerciale, fiind proiectat sub certificare BREEAM Very Good.
“Nu vindem mp, ci construim locuri pentru oameni și experiențe – aceasta credem că este cu adevărat misiunea noastră. La Coresi am pornit la drum dorindu-ne să oferim ceva diferit brașovenilor, nu doar prin discurs, ci și prin fapte. Dincolo de cifre si obiective, am încercat să dezvoltăm mai mult decât un simplu centru comercial, un punct de atracție pentru întreaga regiune, zi de zi. Cred că oamenii au apreciat munca noastră și ne-au venit în întâmpinare, iar la șase luni de la lansare, ne bucurăm că avem peste 4 milioane de vizitatori”, spune Tatian Diaconu, Director General Immochan România.
În cele șase luni de la lansare, Coresi Shopping Resort a înregistrat performanțe peste estimările inițiale, cu o medie zilnică de peste 21.000 mii de vizitatori și o creștere previzionată de 9% în luna septembrie. În ceea ce privește volumul vânzărilor, acesta a crescut constant, cu un procent de aproximativ 14% pe lună. Cel mai ridicat nivel al traficului de vizitatori și al volumului de vânzări a fost înregistrat în lunile iulie-august, când Coresi Shopping Resort a fost o adevărată destinație, atât pentru turiștii români, cât și pentru cei străini.
Peste 100 de branduri în Coresi Shopping Resort
În acest moment, Coresi Shopping Resort găzduiește peste 100 de branduri celebre, unele în premieră la Brașov, precum Starbucks, Swarovski, Zara, Douglas, Pizza Hut, Reserved sau Massimo Dutti, 13 restaurante, 5 cafenele, mai multe spații de divertisment și 8 săli de cinema, dintre care două multifuncționale.
Cel mai mare hypermarket din Transilvania, Auchan Coresi
„Ambiția Auchan este să fim o companie românească și să creăm valoare pentru locuitorii Braşovului, în mod responsabil. Cu o suprafață de vânzare de 13.800 mp, Auchan Coresi propune clienților un comerţ cu o gamă completă și modernă de produse alimentare și nealimentare, cu prețuri competitive, cât mai aproape de nevoile clienţilor.”, spune Leonard Nistor, directorul hipermarket Auchan Coresi.
Traficul estimat la momentul lansării a fost de peste 8 milioane de vizitatori pe an, incluzând locuitorii Braşovului, pe cei din vecinătate, cât şi turiştii străini şi români. Cu un trafic de 1 milion de vizitatori în prima luna de la deschidere, Coresi Shopping Resort își reafirmă misiunea de a deveni o scenă deschisă pentru brașoveni și nu numai. Cele 360 de evenimente pe an sunt menite să transforme shopping resortul într-un adevărat „Centru de Viață”.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
