Acum câteva zile Profi anunta ca a demarat o campanie de lichidare de stoc pentru o parte dintre produsele sale, iar pe data de 13 februarie 2012 va sustine o conferinta de presa in cadrul careia va furniza detalii suplimentare cu privire la aceasta campanie.
Profi continua campania de teasing si anunta ieri prin directorul sau general, Pawel Musial ca “Produsele sunt extrem de ieftine in aceasta saptamana dupa care, pe 13 februarie, toate magazinele retelei se inchid. Unele dintre ele se vand la doar 30% din pret, altele la 80% si, in general, acum e momentul cand cumparatorul intelept stie ca da lovitura si are motive sa se bucure.”
Comentand aceasta afirmatie, supozitia personala este aceea ca reteaua Profi isi revizuieste sortimentatia sau doreste sa se „debaraseze” de niste produse sau game de produse care nu vor mai face parte din noul format de magazin adoptat de Profi de ceva vreme. Cu alte cuvinte, Profi face trecerea oficial de la formatul de discounter, cum era la vremea achizitiei de catre fondul de investitii Enterprise Investors, la cel de supermarket.
Asa se explica radicala lichidare de stocuri, unele produse vanzandu-se la preturi cu 70 % sub cel normal. Aici gasiti catalogul cu produsele care au reducere.
Profi ne explica si ce reprezinta dunga neagra de pe panourile PROFI. Aceasta completeaza accesoriile negre purtate discret de angajatii magazinelor, iar rafturile marcate cu negru si alb semnalizeaza unde se afla cele mai bune preturi dar parca si anunta un sfarsit imediat.
In ultimele zile s-a discutat foarte mult despre motivul care a determinat magazinele sa adopte o miscare atat de radicala. “Deocamdata nu avem nimic de declarat in afara de faptul ca ne sfatuim clientii sa se bucure de aceasta ocazie cat inca mai pot!” a declarat Pawel Musial, caruia ii place, pe de alta parte, sa-l citeze pe Mark Twain: “Articolele despre moartea mea au fost cat se poate de exagerate!”
Asadar pe 13 februarie se inchid oficial magazinele de tip discount Profi, iar pe 14 februarie se deschid magazinele de tip supermarket Profi.
Succes!
Claudiu Ciobanu
Redactor Sef revista retail-FMCG.ro