PROFI lansează „Proiectul Agent”, cu scopul eficientizării magazinelor

PROFI a anunţat azi printr-un comunicat cu ton hazliu că introduce un instrument de cointeresare pentru şefii de unităţi, în toată reţeaua sa de magazine din România, având drept scop eficientizarea activităţii fiecărui magazin în parte.

Astfel, PROFI invită atât persoanele din afara organizaţiei cu spirit de iniţiativă dar şi cu experinţă în domeniul comerţului alimentar, cât şi persoane din cadrul organizaţiei PROFI să îmbrăţişeze această oportunitate, beneficiind de experienţa unuia dintre cei mai mari retaileri din România. Practic, şefii de magazin vor fi remuneraţi cu ajutorul unui algoritm intern ce are la bază atingerea unui target de pierderi şi de profitabilitate.

„Este doar o formă de eficientizare a magazinelor deoarece ne aşteptăm ca cineva care vede magazinul ca pe propria afacere să îl administreze încă şi mai bine decât cineva care se simte „doar” angajat. Noi il numim „Proiectul Agent” tocmai din acest motiv,” a declarat conducerea PROFI.

BenQ Corporation

Si pentru a nu strica farmecul acestui comunicat, îl redăm integral în cele ce urmează:

MAGAZINELE PROFI FAC AGENŢI !

Dacă însă va imaginați agenți cu ochelari fumurii, pistol și telefon codificat, nu sunteți pe drumul cel bun. Despre alt fel de agenți este vorba: aceștia sunt întreprinzători cu inițiativă, oameni care își folosesc talentul și priceperea pentru a-și conduce propria afacere spre profit și o viață plină de satisfacții. Cum? Preluând unul din cele 280 de magazine ale rețelei PROFI din întreaga țară.

O adevarată academie de comerț, PROFI îi oferă agentului atât magazine, cât și know-how și un sistem de aprovizionare bine pus la punct, deja verificat.

Sigur, nu oricine poate fi agent PROFI. Cel care aspiră la o astfel de oportunitate are experiență dovedită în coordonarea unei echipe, iar șansele sale cresc considerabil dacă a desfășurat deja o astfel de activitate în domeniul comerțului alimentar. Ce îi mai trebuie? O bună capacitate de organizare și prioritizare, să știe să comunice și să relaționeze cu alții, să fie dinamic și integru. Toate acestea și o atitudine pozitivă îl vor ajuta să ajungă la rezultatele pe care și le dorește.

Sorin Iordache este un astfel de agent. El conduce magazinul PROFI din Brașov Răcădău, magazin care, de cand l-a preluat, se află în permanentă creștere. Sorin a ales opţiunea PROFI venind de la un alt foarte mare retailer.

“După multă experiență în comerț, îmi doream să am propria mea afacere dar, din motive financiare, nu puteam să o dezvolt singur,” spune Sorin. “Marea provocare a fost să-mi deschid firma, să-mi caut contabil, să mă organizez cu actele, căci acum nu mai aveam în spate un departament de resurse umane și totul trebuia să fac singur. Destul de dificil la început, fiind o groază de activități în afară de cele ce țin de magazin dar, în timp, ajungi să le faci lejer, devenind rutină. Angajații, două treimi, au rămas cei de la PROFI, având încredere în proiect, dar au fost și câțiva care au rămas angajați PROFI și au fost transferați la celelalte magazine din Brașov,” mai spune Sorin.

Ca orice alt agent, in cadrul normelor si regulamentelor PROFI, el este singurul care decide în ce fel să-și sporească performantele magazinului și, astfel, să-și maximizeze profitul.

“Acum, am reușit să fac cheagul ăla în jurul meu, am o echipă de încredere, văd clienți mulțumiți și rezultatele pe care mi le doream de mult. Mă bucur că am făcut pasul ăsta, că am devenit agent PROFI,” concluzionează Sorin.

Prin numărul mare de magazine, prezentă în 41 de judete şi cei peste 6.000 de angajaţi ai săi, PROFI este al doilea mare lanţ de retail modern din România.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,826 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » PROFI lansează „Proiectul Agent”, cu scopul eficientizării magazinelor
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. Interesantă propunerea ! Şi sper ca cât mai multe firme să urmeze modelul !

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: