real,- aniverseaza 4 ani de prezenta pe piata din Romania

In luna octombrie, real,- Hypermarket Romania sarbatoreste 4 ani de la intrarea pe piata. In cei patru ani de activitate, real,- Hypermarket Romania a deschis 25 de magazine in 18 orase din intreaga tara, in urma unor investitii care ajung la aproximativ 500 de milioane de euro.

Pentru a se adapta in permanenta cerintelor si nevoilor consumatorilor romani, real,- a modernizat continuu formatul magazinelor sale, a adus numeroase premiere pe piata autohtona de retail si a adus inovatii de ultima ora in magazinele pe care le opereaza. Programele de loializare, noutatile absolute aduse raionului de vinuri, inclusiv sistemul de degustare ENOMATIC, programul non stop pentru magazinele din Bucuresti, campaniile de returnare a TVA-ului, programele de reduceri de preturi, dezvoltarea portofoliului de marci proprii sunt doar cateva dintre acestea.

Evolutia retelei de hipermarketuri real,-, calitatea produselor si serviciilor oferite, se remarca si in rezultatele financiare, compania inregistrand permanent un indice de volum al cifrei de afaceri supraunitar. Din 2006, primul an de prezenta pe piata, pana in 2009, cifra de afaceri a companiei a crescut de aproape 8 ori, de la 98,47 de milioane de euro pana la 760,76 de milioane de euro (valori nete, nu includ TVA). De asemenea, beneficiile real,- pentru piata muncii din Romania nu sunt de neglijat, fiind create in jur de 2000 de locuri de munca in fiecare an operational. Angajatii real,- au beneficiat de programe de calificare si training, precum si de posibilitatea construirii unei cariere de succes intr-una dintre cele mai importante companii de pe piata de comert modern din tara.

„real,- Romania aniverseaza, iata, 4 ani in Romania, prilej cu care dorim sa le multumim clientilor pentru increderea acordata in toata aceasta perioada. Permanent, noi, la real,- am analizat si am tinut cont de cerintele acestora, pentru ca acum sa le putem oferi magazine moderne, cu preturi mici si produse de calitate, dar si cu o repartizare sortimentala care le defineste cat mai bine nevoile. In dorinta de a ne pozitiona mai aproape de consumatori, vom continua programul de expansiune pe termen mediu, prin deschiderea unui numar de 2-3 magazine pe an, in functie de ocaziile care se vor ivi, oferind astfel noi oportunitati de cariera, la scara nationala si internationala. Totodata, vom continua programul adresat producatorilor locali, deoarece ne dorim sa avem cat mai multe produse traditionale pe rafturile magazinelor noastre, precum si programul „Cel mai ieftin”, cu largirea listei de produse dar si cu cresterea numarului de promotii si oferte.”, a declarat Michel Lamoot, Director General al real,- Hypermarket Romania.

Pentru clienti, real,- a pregatit o luna intreaga de surprize, fiind puse in joc aproape 200.000 de premii pe parcursul lunii octombrie, constand in produse alimentare si nealimentare, voucher-e de cumparaturi, plata salariului sau a intretinerii pe timp de un an, precum si cadouri-surpriza care vor fi descoperite cu placere de castigatori. Valoarea totala a premiilor oferite depaseste 1,5 milioane de lei. Campania promotionala se desfasoara intre 30 septembrie si 27 octombrie, iar regulamentul sau se poate consulta aici.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » real,- aniverseaza 4 ani de prezenta pe piata din Romania

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: