Real desfășoară o campanie dedicată consumatorilor de bere

Până pe data de 17 iulie 2012,  real,- desfăşoară o campanie dedicată sortimentului de bere prezent pe rafturile magazinelor.

De la uzuala bere pils, la berile negre, arămii sau albe, de malţ de orz sau de grâu, cu sau fără alcool, cu arome de toate felurile (lămâie, cola, ciocolată etc.) sau de cea mai mare puritate, beri de sezon, tradiţionalele beri belgiene, nemţeşti, olandeze, ceheşti sau franţuzeşti, berile cele mai ieftine de pe piaţă (sub brandul TiP) până la berile super premium, toate sunt incluse într-o promoţie destinată pasionaților de această băutură.

Campionatul European de Fotbal şi Jocurile Olimpice sunt evenimente sportive de mare magnitudine, care se transformă în adevărate evenimente sociale, care şi-au format în timp şi ritualuri specifice. Consumul de bere şi sportul privit la televizor sunt activităţi ce merg mână în mână şi reprezintă una dintre distracţiile care creează şi consolidează prietenii. În plus, dacă vorbim despre Bucureşti, Centrul Vechi modernizat, cu atmosfera şi stilul boemei de odinioară, a deschis apetitul publicului şi pentru berile de nişă, de pildă cele de fermentare înaltă, stout-uri, porter-uri, diverse tipuri de bere ale – irish ale, scotch ale, pale ale etc., beri preparate de sute de ani după reţete tradiţionale”, a spus Cristina Tabacariu, Category Manager Soft Drinks and Tabacco la real,- Hypermarket Romania

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,862 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Real desfășoară o campanie dedicată consumatorilor de bere
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: