real Hypermarket a introdus peste 500 de produse in programul „Cel mai ieftin”

Programul special initiat de real Hypermarket, prin care isi propune sa asigure cel mai mic pret de pe piata pentru produse alimentare si nealimentare de baza, continua. Dupa ce gama de articole din programul „Cel mai ieftin” a fost extinsa de la 300 la 500 de articole, tinta urmatoare este stabilita la 700 de produse, pana la sfarsitul anului.

„Pe langa preocuparea noastra permanenta de a monitoriza si de a ajusta zilnic preturile, astfel incat sa oferim cele mai ieftine produse de pe piata din categoria celor pentru acoperirea nevoilor de baza, ne concentram in acelasi timp pe diversificarea gamei de produse. Tinta noastra este aceea de a acoperi toate categoriile de produse, cu scopul de a asigura un nivel echilibrat de alimente care sa acopere nevoile de baza. Dupa cinci luni de la lansare, consideram acest program unul de succes, luand in considerare faptul ca am pornit de la o idee noua, menita sa sprijine toate persoanele afectate de criza si am dezvoltat un cos de cumparaturi social, pentru care in prezent avem clienti fideli. In acelasi timp, 8% din numarul unitatilor vandute de real,- in aceasta perioada este reprezentat de articole care se inscriu in programul de cele mai ieftine dintre cele mai ieftine. Mai mult, s-au realizat eforturi deosebite pentru a creste numarul activitatilor de marketing (semnalizare mai buna, promotii si reduceri de preturi) pentru acest program si pentru includerea unui numar cat mai mare de produse de prim pret, inclusiv produse brad propriu TiP” a declarat Michel Lamoot, Director General real Hypermarket Romania.

In aceasta etapa a programului, 70% dintre articole sunt din segmentul alimentar, in timp ce segmentul nealimentar acopera 30%. real,- va pastra aceeasi proportie, chiar daca ia in considerare imbogatirea programului, pana la peste 700 de articole.

Programul „Cel mai ieftin” se adreseaza in special celor afectati de mediul economic dificil, dar in paralel compania acorda o atentie deosebita cresterii numarului de articole aflate in promotie. In luna octombrie, care a fost o luna de aniversare pentru real Hypermarket sarbatorirea a 4 ani de prezenta pe piata din Romania – peste 1000 de articole au fost in promotie, fiind puse in joc aproape 200.000 de premii, constand in produse alimentare si nealimentare, voucher-e de cumparaturi, plata salariului sau a intretinerii pe timp de un an, precum si cadouri-surpriza. Valoarea totala a premiilor oferite a depasit 1,5 milioane de lei.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *