real,- Hypermarket pune accent pe dezvoltarea accelerată a produselor marcă proprie

real,- Hypermarket România pune accent pe dezvoltarea accelerată a produselor sub marcă proprie, în aşa fel încât fiecare categorie de produse să fie reprezentată de un procent cât mai mare de produse cu preţuri mici. Decizia face parte din seria de acţiuni subsumate intenţiei strategice a real,- de a menţine preţuri mici pe piaţa românească, la cât mai multe categorii de produse.

real,- Hypermarket România pune accent pe dezvoltarea accelerată a produselor sub marcă proprie, în aşa fel încât fiecare categorie de produse să fie reprezentată de un procent cât mai mare de produse cu preţuri mici. Decizia face parte din seria de acţiuni subsumate intenţiei strategice a real,- de a menţine preţuri mici pe piaţa românească, la cât mai multe categorii de produse.

Pentru orice retailer internaţional, este bine ca piaţa autohtonă să reprezinte principalul bazin de furnizori pentru produsele pe care le comercializează. În privinţa mărcilor proprii, orientarea predominantă către furnizorii locali este varianta ideală, pentru ca strategia să-şi atingă scopul şi să obţinem preţurile cele mai bune la raft. În felul acesta, sprijinim afacerile dezvoltate în România, cele care asigură locuri de muncă pentru populaţia autohtonă şi contribuie creşterea gradului de bunăstare în comunităţile lor”, a declarat Michel Lamoot, director general al real,- Hypermarket România.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,882 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » real,- Hypermarket pune accent pe dezvoltarea accelerată a produselor marcă proprie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: