real,- Hypermarket relansează pâinea toast sub marca proprie

Pâinea toast feliată din gama proprie real,- QUALITY s-a relansat, în patru variante diferite, Clasic, Integral, Graham şi Secară, la ambalaj de 600 de grame.

Numeroşi clienţi ne-au spus că îşi doresc o pâine feliată fără conservanţi, dar care totuşi să-şi menţină caracteristicile şi prospeţimea cât mai mult timp. Aşadar, am renunţat la conservanţi şi am ales inovaţia în materie de ambalaj: folia dublă, care să păstreze pâinea proaspătă timp mai îndelungat. În plus, tehnologia modernă de fabricaţie conferă pâinii un termen de valabilitate de 23 de zile. De asemenea, a fost redimensionată mărimea feliei, în aşa fel încât să fie optimă pentru sandwich-uri şi să se potrivească în prăjitoarele de pâine cât mai bine”, a precizat Raluca Măndoiu, Manager Categorie Mărci Proprii la real,- Hypermarket România.

Marca real,- QUALITY este o marcă proprie a real,- Hypermarket, care oferă o alternativă cu până la 20% mai ieftină la produsele de marcă de calitate superioară („A” brand).

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,906 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » real,- Hypermarket relansează pâinea toast sub marca proprie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: