S-au strâns 170.000 lei prin intermediul programului „Zâmbet de copil”, desfășurat de compania Lidl

Salvati Copiii Romania-2-1Programul “Zâmbet de copil”, desfășurat de compania Lidl în perioada 08 aprilie 2013 – 1 iunie 2013, pentru sprijinirea copiilor din comunităţile sărace din România a reușit să adune suma de 170.000 de lei.

Fondurile colectate vor asigura hrana zilnică pe durata unui semestru școlar pentru aproximativ 300 de copii din centrele educaționale ale Salvaţi Copiii din orașele: București, Cluj, Reșița, Hunedoara, precum și pentru familii provenind din comunități defavorizate din cele patru orașe.

“De-a lungul celor trei ediţii am constatat că secretul acestui program constă în dorinţa oamenilor de a-şi ajuta semenii. Lecția de viaţă primită de la fiecare dintre clienţii noștri este aceea că trebuie mereu să ne gândim şi la cei care, dintr-un motiv sau altul, sunt defavorizaţi şi nu au siguranţa zilei de mâine, așa cum sunt aceşti copii. Avem încredere că prin intermediul acestui program vom reuşi să aducem o schimbare şi un zâmbet pe chipul fiecărui copil“, a declarat din partea Lidl România Georgiana Tugearu, PR Manager.

Programul „Zâmbet de copil” a debutat în decembrie 2011 cu proiectul pilot „Participă la miracolul de Crăciun”, desfăşurat în magazinele Lidl din Bucureşti şi din ţară. Încă de la prima ediţie, campania a reuşit să strângă 150.000 de lei, bani care au ajuns la peste 200 de copii din centrele Salvaţi Copiii şi la 500 de familii, sub forma unor pachete cu alimente şi produce igienico-sanitare. În cea de-a doua ediţie a programului, Lidl a reușit să strângă, cu ajutorul clienților și angajaților companiei, suma de 300.000 de lei, bani redirecţionaţi pentru masa zilnică a 250 de copii din centrele educaţionale Salvaţi Copiii și familiile lor, timp de un an şcolar.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,852 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » S-au strâns 170.000 lei prin intermediul programului „Zâmbet de copil”, desfășurat de compania Lidl
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: