Retailerul francez Carrefour şi-a prezentat azi, 15 aprilie, vânzările pe primul trimestru din 2011.
Vânzările pe total Grup au înregistrat o creştere de 3,9% la actualul curs valutar şi de 2,1% la o rată de schimb constantă. La nivel european, Grupul Carrefour a înregistrat o scădere de -3,2% în vânzări la actualul curs valutar şi de -2,5% la o arată de schimb egală.
În România, vânzările Carrefour au înregistrat în primul trimestru din 2011 o scădere de -0,6% la actualul curs valutar şi au crescut cu 2% la o rată de schimb constantă. Valoric, vânzările Carrefour România pe primul trimestru din 2011 au fost de 267 de milioane de Euro (TVA inclus), faţă de 266 de milioane de Euro în primul trimestru din 2010, deci nu s-au înregistrat modificări importante.
Carrefour operează în România 23 de hipermarketuri şi 35 de supermarketuri Carrefour Market.
