Selgros își modernizează magazinul din Bacău, lansând un nou concept

Compania Selgros continuă proiectul de modernizare a tuturor magazinelor sale din România şi relansează miercuri, 28 martie 2012, magazinul său din Bacău, amenajat după un concept nou, într-un format prietenos şi accesibil pentru clienţi. Magazinul Selgros din Bacău va oferi de aici înainte aceleaşi produse de calitate și servicii excelente, într-o prezentare nouă și modernă.

Cu ocazia relansării, clienţii care vizitează magazinul Selgros din Bacău miercuri, 28 martie 2012, vor putea achiziţiona un număr mare de produse la preţuri speciale şi vor primi, garantat, premii în bonuri valorice proporţionale cu valoarea cumpărăturilor făcute. Pentru cumpărături de 500 de lei se acordă cadou un bon valoric de 50 de lei, pentru cumpărături de 1.000 de lei se oferă cadou un bon valoric de 100 de lei, iar pentru achiziţii în valoare de de 5.000 de lei se alocă un bon valoric de 500 de lei.

Modernizarea magazinelor Selgros urmăreşte ideea de a optimiza sortimentul, de a aranja articolele în funcţie de traseele de cumpărare ale clienţilor și de a ușura orientarea în magazin. Noul layout al magazinelor vine în întâmpinarea obiceiurilor şi dorinţelor clienţilor şi acordă spaţii mai mari unor categorii de marfă importante, care generează un volum mare de vânzări: băuturi, dulciuri, alimente de bază şi detergenţi.

Se creează totodată spaţii generoase pentru categoriile de produse tot mai căutate, cum ar fi articolele Bio şi de „lifestyle”, iar clienţii cu activitate în sectorul gastronomiei beneficiază de raioane specializate de aparatură, ustensile, mobilier, dotări şi accesorii. Zona de intrare în magazin este mai deschisă şi mai prietenoasă, oferind şi o mică zonă de relaxare. Noul layout al magazinelor Selgros a fost deja implementat în magazinele din Braşov, Constanţa, Cluj-Napoca, Oradea, Arad, Timişoara și Bucureşti-Berceni şi Pantelimon, iar celelalte magazine din România vor fi modernizate până la finalul anului 2013.

Compania Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanți actori din comerțul românesc, unde a început activitatea în anul 2001 şi deține în prezent 19 magazine. Selgros face parte din grupul elvețian TransGourmet Holding SE, care este a doua companie ca mărime din Europa în sectorul de comerţ cash&carry şi food service.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Selgros își modernizează magazinul din Bacău, lansând un nou concept
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] Selgros îşi modernizează magazinul din Bacău, lansând un nou … (Publicitate) eMAG.ro – cea mai variata gama de produse […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: