Selgros – un nou site și o campanie online în premieră

Compania Selgros Cash & Carry România a lansat la începutul lunii mai noua sa pagină de internet, găzduită la adresa www.selgros.ro. Noua pagină web este concepută şi realizată pentru a oferi clienţilor Selgros un acces simplu, rapid şi uşor la toate informaţiile comerciale de actualitate. Totodată, noul site oferă date esenţiale despre activitatea companiei, evenimentele şi parteneriatele acesteia şi implicarea în proiecte de responsabilitate socială.

Simultan cu lansarea noului format al paginii web, Selgros Cash & Carry a actualizat grafica, conceptul şi ritmul de difuzare al propriului newsletter şi a devenit o prezenţă activă în social media, oferind astfel clienţilor şi partenerilor săi noi mijloace de comunicare, promovare şi interacţiune. Principalul mijloc de comunicare online va fi pagina oficială Selgros România de pe Facebook, al cărei conţinut este preluat selectiv pe conturile secundare ale companiei, deschise pe Twitter, Google Plus şi LinkedIN.

Cu ocazia lansării noului site şi a paginii proprii de facebook, Selgros organizează în perioada mai-iunie 2012 prima competiţie online din România care se derulează simultan prin Youtube şi Facebook. Concursul “I like micii Selgros” invită participanţii să realizeze, cu mijloace tehnice proprii, spoturi publicitare video cu durata de maxim 60 de secunde în care să promoveze micii Selgros, unul dintre cele mai cunoscute şi apreciate produse proprii ale companiei. Filmările pot fi realizate cu telefoane mobile, tablete sau camere foto-video şi nu este obligatoriu sa fie prelucrate. Ele vor fi postate simultan pe canalele proprii de Youtube ale Selgros şi ale concurenţilor şi pe pagina de Facebook “Selgros România”.

Stabilirea câştigătorilor se va face în funcţie de numărul de voturi “like” primite de fiecare clip acceptat în concurs şi publicat de către organizatori pe pagina de Facebook a Selgros România. Primii trei clasaţi în urma votului publicului vor primi două tablet Samsung Galaxy şi un smartphone Samsung, iar alţi 57 de concurenţi vor fi premiaţi cu rucsaci pentru picnic, grătare portabile sau seturi termos pentru două persoane. Competiţia este deschisă până la finele lunii iunie, iar regulamentul poate fi consultat pe pagina www.selgros.ro.

Compania Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanți actori din comerțul românesc, unde a început activitatea în anul 2001 şi deține în prezent 19 magazine. Selgros face parte din grupul elvețian TransGourmet Holding SE, care este a doua companie ca mărime în Europa, în sectorul de comerţ cash&carry şi food service.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Selgros – un nou site și o campanie online în premieră
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] La o zi dupa ce am pus in draft acest post, am prins de la Claudiu Ciobanu vestea ca Selgros are o prezenta deja extinsa in social media, ceea ce ma bucura si mai mult. Ar […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: