SmartCash RMS – soluția de gestiune pentru Carrefour Express

carrefour-express-orizont-2Implementată în peste 5.000 de magazine și numărând o comunitate de peste 30.000 de utilizatori, soluția SmartCash Retail Management System, dezvoltată de Magister, este, în prezent, cea mai răspândită platformă software pentru retail din România. Platforma se adresează atât comercianților independenți cât și rețelelor cu un număr mediu și mare de magazine, în continuă expansiune și cu o largă răspândire teritorială.

Carrefour, lider de piață și pionier al retailului de suprafață mare în România, a lansat, în octombrie 2011, în parteneriat cu Angst, franciza Carrefour Express. Mizând pe potențialul comerțului de proximitate, franciza a debutat cu rebrandingul supermarketurilor Angst, însă proiectul a luat apoi amploare, extinzându-se și în rândul comercianților independenți.

În luna mai 2013, Pak Palace, cel mai vizitat magazin din Piața Orizont, cartierul bucureștean Drumul Taberei, a decis să adere la franciza Carrefour Express. Magazinul de tip supermarket, cu o suprafață de aproximativ 450 mp, funcționează în regim non-stop, oferind de la produse alimentare până la electrocasnice. Întrucât comerciantul a dorit să utilizeze în continuare soluția SmartCash RMS pentru gestiunea supermarketului, a fost necesară integrarea soluției cu platforma ERP a francizorului, proces ce s-a încheiat la finele lunii mai.

Integrarea cu platforma logistica software utilizată de Carrefour a vizat sincronizarea portofoliilor de produse, automatizarea comenzilor de aprovizionare pe baza unui planificator unic, preluarea automată a recepțiilor de marfă și respectiv managementul automat al prețurilor de achiziție Carrefour.

SmartCash RMS a devenit astfel prima soluție independentă utilizată în rețeaua Carrefour Express și singura soluție software autohtonă 100% integrată cu platforma marelui retailer. Integrarea rapidă platformei software de gestiune SmartCash RMS cu platforma ERP Meti, utilizată de Carrefour, demonstrează maturitatea soluțiilor software oferite de Magister, capabile să se adapteze provocărilor specifice comerțului de proximitate.

„Suntem foarte mulțumiti că platforma SmartCash RMS reușește să țină pasul cu marea schimbare prin care a trecut supermarketul nostru. Comenzile de aprovizionare se fac automat, conform planificării, timpul de operare în back office la recepțiile de marfă s-a redus simțitor, ceea ce ne ajută să ne axăm mai mult pe vânzare și servirea clienților. Consider că aderarea la franciza Carrefour Express ne va aduce un beneficiu competitiv și ne bucurăm că echipa Magister ne-a ajutat să-l obținem“, a declarat Imran Khan, administrator Carrefour Express Orizont.

„Iată că retailul românesc este tot mai dinamic, bogat în provocări, iar noi suntem onorați și incântați să ne sprijinim clienții-comercianți în adaptarea la noul mers al pieței. Integrarea completă a soluției noastre cu platforma Carrefour este un pas natural pentru compania Magister, demonstrând că SmartCash RMS nu este întâmplător cea mai utilizată platformă software pentru retailul de proximitate din România“, precizează Dor Bujor Pădureanu, director general Magister Software.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,857 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » SmartCash RMS – soluția de gestiune pentru Carrefour Express
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: