Solutiile software de retail SmartCash implementate în reteaua de magazine La Doi Pasi

Tot mai multi comercianti francizati in programul La Doi Pasi al METRO Cash&Carry aleg solutii integrate pentru retail marca SmartCash RMS, brand romanesc de software, dezvoltat de compania Magister.

500 de magazine La Doi Pasi au fost deschise in 2012 in intreaga tara si inca pe atatea sunt in plan pentru 2013. Cum au castigat teren magazinele de proximitate pe piata de retail din Romania, in ciuda dominatiei hypermarketurilor? Oferind cumparatorilor aceleasi beneficii pe care le gasesc in magazinele mari, ba chiar si ceva in plus: proximitatea.

Proximitatea, in primul rand, este un avantaj pe care marii retaileri nu-l au, majoritatea situandu-se in afara orasului. Minimarketurile integrate in reteaua La Doi Pasi se afla in puncte cheie ale cartierelor, localitatilor si deservesc o clientela locala, constanta. Astfel, comerciantul isi poate fideliza mult mai usor clientii, folosindu-se in acest demers si de solutii software specializate, precum SmartCash Fidelity, care permite configurarea si implementarea unor politici complexe de fidelizare, ba chiar si plata pe datorie – o practica inca frecventa, mai ales in mediul rural.

Totodata, multe din magazinele La Doi Pasi ofera cumparatorilor posibilitatea de a-si achita la casa, fara costuri suplimentare, facturile la utilitati sau servicii preplatite, precum cartelele de telefonie mobila, prin serviciul de tranzactii electronice PayZone, integrat in SmartCash Shop si POS – un avantaj atat pentru clienti, cat si pentru comercianti, care pot adauga astfel un atu afacerii lor.

Si aprovizionarea, foarte importanta pentru micii comercianti, este mai facila cu ajutorul unor functii avansate, acum la indemana oricarui retailer. De exemplu, modulele precum cel pentru comenzi automate, prezent printre functionalitatile SmartCash RMS, usureaza simtitor munca managerului de magazin, astfel articole precum painea – poate cel mai vandut produs al magazinelor de proximitate – fiind comandate automat la furnizor in functie de vanzari si evolutia stocului.

Nu in ultimul rand, chiar si micile magazine de proximitate au acum posibilitatea de a tine o evidenta clara si exacta a activitatii lor, aplicatiile software pentru retail oferind rapoarte detaliate ce permit o gestiune corecta a magazinului si o activitate fluenta.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Solutiile software de retail SmartCash implementate în reteaua de magazine La Doi Pasi
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: