Târgul de Birou METRO 2011, ediţia a doua

În perioada 22 septembrie – 2 noiembrie 2011, METRO Cash & Carry România organizează ediţia a doua a „Târgului de Birou METRO 2011”, în toate centrele de distribuţie METRO Cash & Carry din ţară (cu excepţia magazinelor METRO Punct).

Târgul de Birou METRO 2011 se adresează tuturor partenerilor profesionişti ai METRO Cash & Carry România, oferindu-le soluţii ingenioase şi inovatoare pentru activităţile din birou, de la consumabile şi mobilier, până la produse de curăţenie, soluţii de depozitare, echipamente IT&C sau produse destinate protocolului, precum cafeaua sau accesoriile destinate servirii cafelei.

În cadrul evenimentului, vor avea loc şi demonstraţii ale furnizorilor, care vor prezenta avantajele soluţiilor oferite, pentru o muncă de birou plăcută şi eficientă. O prezenţă specială la Târg va fi cea a mărcilor proprii METRO. Gama Sigma, dedicată tocmai articolelor de birou, reprezintă marca de înaltă performanţă, menită să sprijine antreprenorii în conducerea cât mai profitabilă a afacerilor lor, indiferent de domeniul de activitate. De asemenea, Rioba reprezintă marca proprie dedicată produselor necesare într-un bar, cafenea, hotel sau într-un oficiu al unei companii, oferind în principal o gamă completă de produse de cafea şi accesorii, dar şi siropuri pentru sucuri, ceaiuri, dulciuri, cocktail-uri, etc.

20110923-122602.jpg

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Târgul de Birou METRO 2011, ediţia a doua
Explorează subiecte similare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: