Un plus de 1.000 de articole în supermarketul online de pe eMAG

La aproape trei luni de la lansarea „Supermarketului la tine acasă„, un parteneriat între eMAG, cel mai mare magazin online din România şi Mega Image, reţeaua cu cele mai multe unităţi din retailul alimentar autohton, secţiunea Supermarket de pe eMAG este gata să se îmbogăţească cu noi categorii de produse.

„A venit vremea să ne focusăm şi pe Supermarket, să dezvoltăm sortimentaţia introducând în gamele de nişă existente în magazinul online produse care nu se regăsesc la rafturile magazinelor Mega Image„, a declarat Violeta Luca, Vicepreședinte și Director Executiv eMAG.

eMAGSupermarket

Dacă la momentul lansării, oferta de produse cuprindea peste 7.500 de articole distincte, acoperind 170 de categorii specifice unui supermarket, la această oră secţiunea Supermarket de pe eMAG conţine peste 8.500 de articole, un plus adus, în principal, în categoriile dulciuri, vinuri şi băuturi alcoolice dar şi la produsele proaspete (lactate, brânzeturi, legume şi fructe).

„Experienţa de shopping în Supermarketul online a fost mult îmbunătăţită. Odată logat, utilizatorului îi este customizată excursia prin magazinul online, având la bază căutările, cumpărăturile şi preferinţele anterioare şi pe care sistemul le reţine, fiind foarte uşor ca acesta să-şi găsească şi să introducă în coş produsele preferate. De asemenea, va urma o campanie de promovare a secţiunii Supermarket despre care veţi afla la momentul potrivit,” a completat Violeta Luca.

Clienții magazinului online beneficiază de servicii flexibile de livrare, prin curier, oriunde în țară sau pot ridica personal produsele comandate online. Platforma online permite clienților nu numai să comande ceea ce doresc, dar și să stabilească un interval precis de livrare, în funcție de programul lor.

Livrarea la domiciliu se va face în maximum 24 de ore oriunde în țară, iar clienții pot alege ziua și intervalul orar pentru livrarea produselor. Ridicarea de la punctele Mega Image selectate se va face în intervalul de funcționare a fiecărui magazin Mega Image.

eMAG a prezentat azi, într-o conferinţă de presă, cum a pregătit cel mai mare eveniment Black Friday de până acum, ce va avea loc în data de 21 noiembrie, cu reduceri totale în valoare de 75 de milioane de lei și vânzări estimate în valoare de 150 de milioane de lei. Reducerile de până la 75% vor fi aplicate la peste 450.000 de produse.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *