Valentina Popescu, Manager Categorie, real,-: „Alimentele BIO sunt în continuare de nișă pe piața din România”

Pe fondul creşterii, în rândul populatiei, a percepţiei beneficiilor aduse de către produsele sănătoase, în general, şi al produselor organice (bio), în particular, unii dintre retailerii prezenţi pe piaţa din România au creat, iar mai apoi şi-au dezvoltat spaţiul la raft pentru acest tip de produse.

Deşi începutul a fost cam timid, la ora actuală atenţia retailerilor pentru produsele bio a crescut, iar produsele organice îşi găsesc un binemeritat loc la rafturile marilor magazine de la noi.

Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Valentina Popescu, Manager Categorie, real,-: „Alimentele BIO sunt în continuare de nișă pe piața din România”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: