După mai bine de 9 luni de lucrări de amenajare şi o investiție de peste 4 milioane de euro, XXL Mega Discount Ploieşti şi-a deschis astăzi porțile cu un concept unic în România: primul discounter pentru femei.
Magazinul are o suprafața totală de 2.800 metri pătrați, o ofertă de peste 8.000 de produse, o parcare cu 150 de locuri şi peste 100 de angajaţi. Program de lucru: Luni – Sâmbată 7.30 – 22.00; Duminică 7.30 – 20.00.
Plecând de la nevoile, aşteptarile şi comportamentul femeilor la cumpărături, XXL Mega Discount Ploieşti a dezvoltat pe o suprafață de 2.800 de metri pătrați un design feminin al spațiului, cu raioane organizate intuitiv şi cu o gamă vastă de produse relevante şi atractive pentru femei de toate vârstele şi cu bugete variate.
Clienții vor regăsi în magazin peste 8.000 de produse, de la cosmetice, articole de îmbrăcăminte şi decorațiuni interioare, până la fructe şi legume, brutărie şi patiserie, brânzeturi şi mezeluri fine, produse light şi bio.
În ceea ce priveşte raioanele, s-a pus accent pe cele de Legume şi Fructe, Cosmetice, Carmangerie, Servire asistată, Zona Gastro şi Brutărie, acestea fiind cele mai căutate şi apreciate de către publicul feminin.
„ XXL Mega Discount Ploieşti aduce un concept complet nou, testat pentru prima dată în România de către rețeaua de magazine a unuia dintre cele mai importante grupuri de retail din Europa – Rewe Group – şi nu excludem posibilitatea implementării aceluiaşi concept şi în alte magazine ale grupului din țară ” a declarat Oliver Eifler, COO XXL Mega Discount.
Conceput în mod particular pentru doamne, magazinul nu îi neglijează totuşi pe domni. Clienții bărbați sunt aşteptați cu prețuri mici la gamele de produse din raioanele auto, ambient, electronice şi electrocasnice şi nu numai.
De asemenea, clienții XXL Mega Discount Ploieşti vor beneficia de patru importante garanţii care promit o experienţă ireproşabilă la cumpărături: garanţia prospeţimii, a calităţii, a rapidităţii la casa de marcat şi garanția celui mai mic preț. Cele patru garanții se regăsesc, de altfel, în fiecare magazin al discounter-ului din toată țara.
În afara acestor garanții, săptămânal, vor exista oferte promoţionale care dau clienţilor posibilitatea de a achiziţiona produsele de care au nevoie la cele mai mici preţuri din piaţa de retail.
Astăzi, 4 aprilie 2014, a avut loc deschiderea pentru publicul larg. Doamnele au avut exclusivitate în vizitarea magazinului între orele 8.00-9.00 dimineața, bărbații fiind rugați să aştepte în acest interval în parcare, unde au fost întâmpinați cu mai multe surprize.
Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.
Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.
Pingback: The latest news from romanian food retail
Pingback: retail-FMCG.ro a mai bifat o premieră
Pingback: Top 10 evenimente din retail, în 2014
Pingback: cheap toms shoes,cheap toms,cheap toms shoe,discount toms shoes,discount toms,toms shoes,buy toms,toms shoes for sale,cheap toms shoes for sale,toms shoes outlet,toms shoes for sale,toms shoes,toms shoes outlet,toms shoes for sale,toms shoes cheap,toms sh