REWE Group investește 1,6 miliarde de euro și își continuă extinderea pe toate piețele

REWE Group, operatorul rețelei de magazine tip discount Penny Market din România, a anunțat că investește, din nou, aproximativ 1,6 miliarde de euro pentru extinderea sau modernizarea rețelei sale de magazine din toate piețele unde grupul de retail este prezent. Acest lucru face ca grupul REWE Group să fie unul dintre cei mai expansivi jucători din sectorul de retail din Germania și Europa.

REWE Group

Cea mai mare sumă este direcționată către Germania, țara de origine, unde bugetul pentru expansiune al REWE Group va fi de 1 miliard de euro și va include deschiderea și extinderea a circa 300 de magazine sub brandurile de retail REWE și PENNY. În afara Germaniei, se reconstruiesc, se relochează sau se modernizează peste 600 de magazine.

Stephan Koof, șeful diviziei de expansiune REWE Group din Germania, explică: „Vom menține ritmul alert al expansiunii noastre, alături de dorința noastră de inovare. REWE Group este probabil singura companie de pe piața de retail care deține diferite concepte și care poate opera cu succes aproape toate formatele de magazin, cu diferite suprafațe de vânzare: de la REWE ToGo, de 100 de metri pătrați, apoi magazinele supermarket și magazinele de tip discount Penny, până la REWE Center, un magazin de 5.000 de metri pătrați.

În timp ce magazinele noastre de tip discounter Penny poartă deja eticheta „Proximity to the Neighborhood”, dorim să extindem această idee cu ajutorul noului noastru concepte de magazin – living and food retailing, ce combină experiența de cumpărături cu stilul de viața.”

Unul dintre focusurile REWE Group va fi pe deschiderea de magazine în zonele centrale ale orașelor, în aglomerația urbană, retailerul operând, deja, cu succes supermarketuri REWE și magazine de tip discount PENNY în zone centrale ale orașelor. Magazinele sunt situate la parter, astfel apartamentele, birourile sau alte spații comerciale aduc foarte mulți cumpărători, ceea ce susține dezvoltarea urbană. Din ce în ce mai mulți clienți apreciază și caută și să-și facă cumpărăturile în proximitate.

REWE Group

REWE Group este unul dintre cele mai importante grupuri de retail și de turism din Germania și din Europa. În 2017, compania a realizat vânzări externe totale de aproximativ 58 de miliarde de euro. Grupul REWE, fondat în 1927, are peste 345.000 de angajați și 15.300 de magazine în 21 de țări europene.

În România, REWE Group mai operează în acest moment doar reţeaua de tip discount Penny Market (în prezent, 227 de magazine la nivel național), după ce, în timp, a vândut reţelele Selgros Cash & Carry şi BILLA.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,829 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » REWE Group investește 1,6 miliarde de euro și își continuă extinderea pe toate piețele
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: