REWE România a anunțat azi, 18 aprilie 2018, într-o conferință de presă, că va deschide circa 25 de magazine Penny Market în 2018, iar ținta companiei germane este să opereze o rețea de 400 de magazine tip discount până în 2025. Investițiile din acest an în deschideri, remodelări și extinderea unităților logistice vor fi de 80 de milioane de euro.
REWE România a raportat o cifră de afaceri de aproape 3 mld. LEI în anul calendaristic 2017, cu 5% mai mult în comparație cu 2016. Pentru divizia Penny Market, creșterea înregistrată a fost de 17% mai mult în comparație cu anul anterior. Compania continuă să investească în piața de retail din România datorită nu doar prin prisma politicii sale de expansiune, ci si prin susținerea producătorilor locali.
Investiții în 2017
Grupul a investit în anul 2017 peste 482 mil. LEI în modernizarea și extinderea rețelei pentru a putea oferi românilor o experiență unică la cumpărături, ajungând astfel la un număr de 221 de magazine și 3 centre logistice. De asemenea, contribuția REWE România la bugetul de stat al României în anul precedent a fost de peste 136 mil. LEI.
“Anul 2017 a fost foarte bun pentru noi, iar cifrele vorbesc de la sine despre evoluția companiei. Pentru Penny Market am înregistrat o creștere cu 17% a cifrei de afaceri în comparație cu 2016, am crescut constant și ne-am extins rețeaua în 2017 cu 26 de magazine, iar acest plan de creștere anual cu câte 20-25 rămâne în continuare valabil.
Vom investi în România și vom dezvolta business-ul nostru aici astfel încât în 2025 să ajungem la 400 de magazine. Rezultatele financiare reprezintă vești bune atât pentru angajații noștri, cât și pentru clienți, de aceea le mulțumim pentru încredere și pentru că aleg magazinele noastre pentru cumpărăturile zilnice”, a declarat Daniel Gross, Director General REWE România.
Investițiile REWE România din acest an se vor ridica la 80 de milioane de euro și se vor face în expansiune, în conformitate cu certificarea ISO 50 001, în finalizarea procesului de remodelare a tuturor magazinelor, dar și în extinderea colaborării cu producătorii români.
Din 2005, anul când REWE România a deschis primul magazin și până în 2025, anul când rețeaua Penny Market ar trebui să ajungă la o rețea națională de 400 de magazine, compania germană REWE Group va fi investit peste 1 miliard de euro în piața din România. Până în acest moment, compania a investit 560 de milioane de euro în România.
Un procent de 60% dintre produsele Penny Market provine de la furnizori locali
În prezent, Penny Market se numără printre companiile cu peste 60% de produse furnizate local, contribuind astfel la dezvoltarea sectorului agroalimentar și susținerea economiei românești. Pentru anul în curs, planurile Penny Market includ și extinderea colaborării cu producătorii români alături de implicarea în activități de susținere a comunităților și de protejare a mediului.
PENNY MARKET
PENNY Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, REWE România deține 223 magazine PENNY Market la nivel național si activează cu un număr de aproximativ 4,300 de angajați. Expansiunea locală continuă și în 2018 cu un număr de 20 – 25 de magazine noi.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
