Rezultate financiare bune pentru retailerii Metro și Carrefour

Retailerii Metro Group și Carrefour Group au anunțat rezultatele pentru anul financiar 2015/2016, respectiv prima jumătate a anului 2016.

financiarMetro Group a înregistrat o creștere a vânzărilor cu +0,2% în anul financiar 2015/2016.

Credit Foto: shutterstock.com

Carrefour continuă să se dezvolte, vânzările organice ale grupului ajungând să crească cu +2% în prima jumătate a anului 2016.

METRO GROUP 

Potrivit cifrelor preliminare, METRO GROUP a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 0,2%, în anul financiar 2015/16. Prin urmare, METRO GROUP a confirmat previziunile la capitolul vânzări pentru acest exercițiu financiar. Au fost raportate vânzări de 58.400.000.000 euro, ceea ce înseamnă că vânzările METRO Group în moneda locală au crescut cu +0,4%.

METRO GROUP este una dintre cele mai mari și cele mai importante companii de retail la nivel internațional. În anul financiar 2015/16, grupul a generat vânzări de aproximativ 58 de miliarde de euro. Compania operează peste 2.000 de locații din 29 de țări și are peste 220.000 de angajați. Performanța METRO GROUP se bazează pe puterea brandurilor sale de vânzări, care operează independent în segmentele lor de piață: METRO / MAKRO Cash & Carry – liderul internațional în comerțul cu ridicata, Media Markt si Saturn – lider pe piața europeană în consum electronice de vânzare în comerțul cu amănuntul (retail) și hipermarketurile Real.

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

Carrefour

Grupul Carrefour a înregistrat o crestere considerabilă a vânzărilor în prima jumătate a anului 2016. Astfel, vânzările organice ale grupului au crescut cu +2%, iar vânzările anorganice cu + 2,9% creștere ROI.
Pe piețele internaționale, au fost înregistrate vânzări de 21,356 milioane de euro în primul semestru al anului 2016, în creștere cu + 5,3%. În alte țări europene, vânzările au crescut cu + 2,2%, iar în America Latină a fost înregistrată o creștere considerabilă a vânzărilor, de + 14,5%.

În România, Grupul Carrefour numără 281 de magazine dintre care 30 hipermarketuri ‘Carrefour’, 111 supermarketuri ‘Market’, 43 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro și 86 magazine Billa.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *