Pe 25 septembrie, Rituals Cosmetics a inaugurat primul său magazin din România, situat în Mega Mall, București. Brandul internațional de cosmetice oferă nu doar produse de îngrijire a corpului și a pielii de înaltă calitate, articole esențiale pentru casă și seturi cadou pentru orice ocazie, ci se remarcă prin abordarea sa unică față de clienți și prin filosofia că fericirea poate fi găsită în lucrurile mărunte.
Fondată în Amsterdam în anul 2000, Rituals este prezentă pe piața din România de 5 ani, prin intermediul Sephora, Douglas și Marionnaud, singurii distribuitori autorizați pe piață. Produsele Rituals sunt disponibile și pe rituals.com și, începând cu 25 septembrie, în propriul magazin din Mega Mall.
Brand-ul este prezent în peste 36 de țări, având magazine în orașe vibrante precum Londra, Paris și Hong Kong. Rețeaua sa cuprinde peste 1.185 de magazine, mai mult de 4.200 de puncte de vânzare, inclusiv parfumerii și retail de călătorii, 5 spa-uri și primul Mind Oasis din lume.
Designul unic și atmosfera magazinului Rituals
Unicitatea magazinului este definită de conceptul iconic, prezent în fiecare dintre cele peste 1.185 de magazine deschise la nivel global. Magazinul are o suprafață de 205 metri pătrați, având Water Island drept element central, unde clienții pot simți magia produselor și parfumurilor și pot beneficia de un masaj relaxant al mâinilor oferit de un angajat al magazinului. Arborele japonez Sakura, cu florile sale de cireș, simbolizează renașterea naturii și puritatea, precum și un nou început pentru clienții Rituals, fiind, de asemenea, un element emblematic.
„La Rituals, am crezut mereu în puterea de a crea momente cu sens. Misiunea noastră nu este doar de a oferi produse de înaltă calitate, ci și de a-i inspira pe clienții noștri să găsească bucurie și liniște în lucrurile mărunte. Mai mult decât să oferim produse excepționale, dorim să creăm o atmosferă extraordinară în magazinul nostru – un loc în care te poți deconecta cu adevărat de agitația vieții cotidiene. Când pășești în magazinul nostru, vrem să simți că ai intrat într-un loc unde te poți imersa în relaxare și îngrijire personală. Suntem încântați să facem parte din acest oraș vibrant și să ne prezentăm produsele și filosofia comunității din București” – spune Dorota Prat-Carrabin, Country Director CEE la Rituals.
Prin intermediul magazinelor fizice și al profesionalismului angajaților, Rituals Cosmetics creează o conexiune autentică cu fiecare client. Aceștia se bucură de o experiență de cumpărături personalizată, înțelegând nevoile și preferințele fiecărui individ.
Selecție excepțională de produse
Rituals oferă o gamă diversificată de colecții, fiecare fiind concepută pentru a transforma rutinele zilnice în momente de răsfăț. Liniile clasice, precum „The Ritual of Sakura” și „The Ritual of Jing”, se concentrează pe relaxare și reînnoire. „The Ritual of Mehr” și „The Ritual of Ayurveda” sunt axate pe aducerea bucuriei și energiei în rutina ta zilnică.
Colecția luxoasă Private Collection îmbunătățește ambianța casei cu parfumuri sofisticate, iar selecția de parfumuri oferă arome deosebite atât pentru bărbați, cât și pentru femei. În plus, colecția de îngrijire a pielii de la Rituals combină formule avansate cu ingrediente naturale pentru a oferi soluții eficiente și hrănitoare pentru îngrijirea feței. Rituals oferă, de asemenea, produse de îngrijire pentru bărbați, accesorii și parfumuri pentru casă.
Celebrare specială cu ocazia marii inaugurări
Primii 150 de clienți care au vizitat magazinul în ziua deschiderii și au achiziționat un produs, indiferent de valoare, au primit cadouri speciale. În plus, timp de 10 zile de la deschidere, spumele de duș din colecțiile clasice vor fi disponibile la prețul de 35 de lei, redus de la 49 de lei, iar membrii programului de loialitate My Rituals se vor bucura de o surpriză suplimentară: la orice achiziție de cel puțin 220 de lei, vor primi un set mini de bețișoare parfumate dintr-o colecție la alegerea lor drept cadou.
Rituals Cosmetics
Rituals Cosmetics este un brand dedicat ideii de dezvoltare durabilă și bunăstare în lumea produselor cosmetice de lux. Pionier în integrarea produselor pentru baie, corp și îngrijirea locuinței într-un portofoliu unic, Rituals promovează transformarea rutinei zilnice în momente pline de sens. Fiecare produs este inspirat din tradiții străvechi și ajută la găsirea fericirii în cele mai mărunte lucruri. Printr-o gamă variată de produse Rituals pentru îngrijirea corpului și a pielii, parfumuri pentru casă, îngrijire pentru bărbați și accesorii pentru casă, clienții își pot îmbogăți viața cu momente pline de semnificație. Fondată în Amsterdam în anul 2000, Rituals a devenit expertă global în peste 36 de țări, fiind prezent în orașe vibrante precum Londra, Paris și Hong Kong, cu peste 1.185 de magazine proprii, peste 4.200 puncte de vânzare în cadrul altor magazine, 5 spa-uri și primul Mind Oasis din lume, în Amsterdam.
Pe lângă acesta, Rituals a deschis în 2023 locații similare și în Antwerpen, Barcelona, Frankfurt și Paris. Dedicat unei abordări bazate pe trei piloni: Curat, Conștient și Grijă: (Clean, Conscious and Caring), Rituals a obținut prestigioasa certificare B CorporationTM. Ca parte din angajamentul continuu al Rituals de a-și îmbunătăți impactul social și de mediu, brandul se află într-un proces de dezvoltare pentru a crea formule naturale în proporție de 90% și ambalaje care pot fi reîncărcate, reciclate ori fabricate din materiale reciclate. În plus, Rituals sprijină activ 3 organizații caritabile. Într-o lume a brandurilor de lux, Rituals își propune să fie lider în crearea unui standard de lux care îmbină frumusețea și starea de bine cu un viitor sustenabil.
Mega Mall București
Mega Mall București este unul dintre cele mai moderne centre comerciale din București, inaugurat în urma unei investiții de 165 de milioane de euro. Centrul acoperă în total cca. 200.000 metri pătrați și face parte din portofoliul NEPI Rockcastle. Mall-ul dispune de un spațiu închiriabil de aproximativ 76.000 de metri pătrați, dispuși pe 5 niveluri, și găzduiește peste 200 de magazine, dar și o parcare cu o capacitate de aproximativ 3.000 de locuri dispuse pe 7 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperiș.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail