Selgros România a lansat campania de comunicare „Selgros. Merită”

Propaganda Campanie Selgros. Merita. vizual 1Selgros România a lansat prima campanie de imagine integrată, sub sloganul „Selgros. Merită”, care aduce companiei poziţionarea – “tot ce contează, începând cu cea mai bună carne” – pornind de la unul dintre cele mai mari avantaje pe care Selgros îl oferă clienţilor săi: carmangeriile proprii, prezente în fiecare dintre cele 19 magazine.

Campania, semnată de agenţia Propaganda, a fost lansată la finalul lunii aprilie şi va fi comunicată pe mai multe canale media, de la TV la OOH, tranzit (branding autobuze), radio, digital, social media şi PR.

Direcţia strategică a campaniei a pornit de la ideea că, oricât de puternică şi diferenţiatoare ar fi carmangeria în piaţă, în mod normal, oamenii nu merg la cumpărături numai şi numai pentru carne, mai ales atunci când vorbim magazine de tipul cash&carry sau hypermarket. Când fac un drum până la un astfel de magazin, românii merg să îşi facă aprovizionarea cu de toate, printre produse numărându-se şi carnea.

Astfel, împreună cu agenţia, a fost creată o platformă de comunicare în care vedeta este carmangeria, acompaniată întotdeauna de alte produse din oferta Selgros. De aici şi poziţionarea “tot ce contează, începând cu cea mai bună carne” exprimată printr-o campanie susţinută de motive pentru care să vii la Selgros, plecând de la motivul principal – carmangeria proprie.

”Întreaga echipă Selgros este entuziasmată, mai ales că este prima campanie integrată a companiei noastre. Ne-am identificat imediat cu sloganul “Selgros. Merită.” pentru că defineşte foarte bine misiunea pe care Selgros o are pe piaţa românească, aceea de a oferi clienților servicii excelente care se traduc printr-un portofoliu bogat şi diversificat şi prin calitate înaltă, la preţuri avantajoase. Campania a fost creată în jurul carmangeriilor Selgros, de care suntem mândri și care sunt deja apreciate de clienţii noştri fideli. De aceea, ne dorim mult să le facem cunoscute tuturor celor care pun preţ pe calitatea produselor și a serviciilor.” spune Pia Krauss, Marketing Manager Selgros Romania.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,826 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Campanii » Selgros România a lansat campania de comunicare „Selgros. Merită”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: