Selgros se alătură Organizației Patronale a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA)

Selgros Cash & Carry este primul retailer care devine membru afiliat al Organizației Patronale a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), afiliere care vine în continuarea strategiei de parteneriat cu sectorul HoReCa a companiei.  

Selgros

Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România este autoritatea reprezentativă a industriei ospitalității românești, având misiunea de a susține și de a promova interesele și valorile comune ale membrilor săi pe plan național și internațional. Reunind cei mai importanți membri ai domeniului, HORA își propune o creștere calitativă a industriei ospitalității din România, având la bază trei obiective: creșterea competitivității pe plan internațional a industriei ospitalității românești, capitalizarea succeselor și accesul direct la experiența jucătorilor de top din domeniu.

„Suntem mândri să fim primul retailer care se alătură HORA, una dintre cele mai importante voci din  industria ospitalității. Decizia de a ne alătura a fost una naturală, având în vedere că Selgros este de 20 de ani un partener de încredere al întreprinzătorilor din HoReCa. Căutăm să îmbunătățim permanent atât serviciile oferite, inclusiv procesele de livrare, cât și să optimizăm gama de produse pentru clienții din domeniul gastro. Suntem conștienți de dificultățile prin care a trecut industria ospitalității în ultima perioadă, de aceea credem că este cu atât mai important să ne unim forțele”, a afirmat Robert Hellwagner, CEO Selgros România.

Ion Biriș, președintele Consiliului director HORA:

„HORA România este o organizație care a înțeles că, pentru fi puternici, e important să creștem și să fim uniți. Încă din 2015, de la înființare, ne-am concentrat eforturile pentru a dezvolta organizația, a ne atinge obiectivele și a deveni o voce tot mai puternică în dialogul cu autoritățile, pentru o industrie mai bună, mai sănătoasă și mai stabilă. Fiecare membru care își unește forțele cu noi în acest demers a înțeles că printr-o reprezentare și susținere curajoasă a intereselor comune din HoReCa putem evolua mai rapid către acest obiectiv. Mulțumim Selgros pentru alăturare și pentru recunoaștere, fiind primul retailer care devine membru HORA.”

Selgros – 20 de ani de prezență pe piața din România

Unul dintre cei mai importanți jucători din retail, Selgros Cash & Carry se adresează atât profesioniștilor din HoReCa, cât și revânzătorilor și consumatorilor finali. Pentru a marca cei 20 de ani de pasiune pe piața românească, Selgros a demarat o amplă campanie ce aduce în prim-plan avantajele și posibilitățile oferite de cardul Selgros, atât profesioniștilor care doresc calitate și prospețime la cele mai bune prețuri, cât și celor care vor să se bucure acasă de o experiență gourmet, cu ingrediente premium, dar accesibile.

Peste 2,1 milioane de români – persoane fizice sau juridice – dețin un card activ Selgros, care le permite să beneficieze de o gamă largă de oferte speciale și să aleagă din peste 50.000 de produse dedicate „profesioniștilor și pasionaților de bunătăți”. Clienții noi persoane fizice pot obține cardul Selgros pe loc, la Biroul de Informații Clienți din fiecare magazin, doar în baza unui act de identitate.

Primul magazin dechis, în mai 2001

Povestea de succes Selgros Cash & Carry în România a început în mai 2001, odată cu deschiderea primului magazin în Brașov. Împreună cu fiecare client și cu fiecare dintre cei peste 4.500 de angajați, Selgros a construit un model de succes și sustenabilitate. Printr-o diversificare și dezvoltare continuă a ofertei de produse și servicii, astfel încât să vină în întâmpinarea nevoilor și așteptărilor clienților, Selgros Cash & Carry și-a întărit poziția de partener de încredere pe piața de retail.

Oferta standard Selgros include, în prezent, peste 50.000 de articole din sortimentele alimentare și nealimentare. Peste 1.000 de furnizori își dezvoltă afacerile în parteneriat cu Selgros.

Selgros Cash & Carry România

Selgros Cash & Carry România este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de retail din România, cu o rețea națională formată din 23 de magazine și o platformă logistică. Misiunea Selgros este de a oferi, zilnic, o gamă variată de produse, garanția prospețimii și a profesionalismului, la prețul corect. Compania are 4.500 de angajați la nivel național, fiind printre cei mai importanți angajatori din domeniu.

Selgros Cash & Carry este o companie care face parte din grupul Transgourmet, controlat în întregime de Coop Elveția, care deține în prezent 91 de magazine (38 în Germania, 23 în România, 19 în Polonia și 11 în Rusia).


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *