Auchan a deschis primul magazin în franciză Simply by Auchan din Teleorman

Auchan a deschis primul magazin în franciză Simply by Auchan din Teleorman, ajungând la trei unități la nivel național. Situat pe Șos. Pitești, nr. 39, satul Puranii de Sus, com. Purani, magazinul Simply by Auchan propune o gamă variată de aprox. 3.500 de produse, game de produse și articole emblematice din oferta Auchan.

auchan

Magazinul are o suprafață de peste 200 mp și este deschis zilnic în intervalul 06:00 – 22:00.

Francizele Simply se remarcă prin produsele marcă proprie, renumite pentru raportul excelent calitate-preț, produse proaspete din Brutăria Auchan preparate de către maeștri bucătari doar din făină românească, apă, sare și maia, dar și prin mult apreciatele prăjituri de la retailer.

În incinta magazinului există și un punct de colectare manuală a ambalajelor cu simbolul SGR, precum și un dispozitiv pentru plata facturilor.

Am ales Simply by Auchan pentru profesionalismul partenerilor noștri. Echipa Auchan ne oferă constant consultanță de specialitate și ne asigură un portofoliu relevant de produse. De asemenea, magazinul nostru are un design modern și este promovat la nivel local și național, a declarat Adriana Mocanu, șef magazin.

Avantajele unei francize

Retailerul continuă dezvoltarea programului de franciză dedicat antreprenorilor din comerțul alimentar din întreaga țară. Antreprenorii din retail care aleg să deschidă un magazin Simply by Auchan, în sistem de franciză, au mai multe avantaje și beneficii:

  • Se pot diferenția în piață printr-o gamă de produse create în laboratoarele de producție ale retailerului
  • Au acces la gama de mărci proprii Auchan
  • Aparțin ecosistemului mărcii Auchan, cu toate avantajele ce derivă din acest fapt
  • Colaborează cu un brand renumit pe piață în materie de calitate a serviciilor și a prețurilor oferite consumatorilor

Care sunt criteriile pentru a opera o franciză Simply by Auchan

Antreprenorii care doresc să obțină o franciză trebuie să dețină un spațiu comercial cu specific alimentar, cu o suprafață de vânzare cuprinsă între 60 și 200 mp.

Aceștia beneficiază de suport operațional din partea retailerului, ce cuprinde regândirea imaginii și layout-ului magazinului, transformarea acestuia prin introducerea unor elemente moderne ce oferă un plus de atractivitate, sugestii de îmbunătățire a gamei, acces la o platformă facilă de comandă a produselor, suport pentru redeschidere și sprijin constant în operarea magazinului din partea personalului dedicat acestui parteneriat. Totodată, francizații beneficiază de un pachet de training ce conține informații operaționale despre ecosistemul retailerului, despre activitatea de comerț sub brandul retailerului și sistemul de franciză Simply.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *