Soluții antifraudă de la MasterCard pentru comercianții online

Comercianţii online au la dispoziţie un nou instrument care să-i ajute să diminueze riscul de fraudă pentru tranzacţiile online, odată cu introducerea de către MasterCard a sistemului de scoring pentru monitorizarea fraudelor la comercianţi (Expert Monitoring Fraud Scoring for Merchants).

Noul instrument oferă comercianţilor informaţii asupra comportamentului de utilizare a cardului, dincolo de site-ul comerciantului respectiv sau de coşul de cumpărături al posesorului. Serviciul calculează pentru comercianţi, în timp real, un scor predictiv privind riscul de fraudă al tranzacţiilor la distanţă, estimând probabilitatea ca o tranzacţie să fie frauduloasă. Acest lucru se realizează cu ajutorul unor modele de detectare a fraudelor create special pentru comercianţii online. Astfel, aceştia pot să urmărească un timp mai îndelungat istoricul de tranzacţionare, care furnizează cu mai multă acurateţe un scor privind fraudele, şi descrie comportamentul online al unui posesor de card.

Pentru comercianţii online există încă riscul de pierderi din tranzacţii frauduluoase. Potrivit studiului Lexis-Nexis® 2011 Adevăratul cost al fraudei, comercianţii au pierdut peste 2,33 dolari pentru fiecare fraudă în valoare de 1 dolar comisă, totalizând peste 102 miliarde de dolari din totalul pierderilor pe 2011. Pentru a-şi diminua riscul în această zonă, comercianţii online folosesc în medie 4, până la 7 soluţii de detectare a fraudelor, ca să valideze comenzile şi să identifice tranzacţiile neautorizate.

Noul instrument de la MasterCard este şi în beneficiul consumatorilor, pentru că îi ajută să se protejeze împotriva tranzacţiilor frauduloase pe cardurile lor, reducând în acelaşi timp, posibilitatea ca tranzacţiile legitime să fie refuzate.

„Falsificatorii de carduri apelează la metode din ce în ce mai sofisticate, aşadar comercianţii de pe internet trebuie să fie mai vigilenţi cu protejarea integrităţii activităţii de shopping online pentru posesorii de carduri”, spune Johan Gerber, Group Head, Global Network Products, în cadrul MasterCard Worldwide. „Noul instrument permite instituţiilor financiare acceptatoare şi comercianţilor să evalueze potenţialul de fraudă în timp real şi să integreze datele în soluţia existentă de detectare a fraudei. În acest fel, creşte acurateţea în detectarea fraudei şi se reduce impactul acesteia.”

Simulările realizate de MasterCard pentru noul sistem au evidenţiat faptul că, în online, comercianţii ar putea face economii de 15-30%, reducând pierderile provocate de fraudă. Acest lucru este posibil prin verificarea tranzacţiilor sau respingerea automată a celor cu risc ridicat de fraudă, prin intermediul sistemul de scoring MasterCard.

Începând cu luna mai, sistemul de scoring pentru monitorizarea fraudei la comercianţi (Expert Monitoring Merchant Fraud Scoring) va fi disponibil pentru instituţiile acceptatoare şi comercianţii acestora, peste tot în lume, pentru tranzacţiile la distanţă, realizate prin intermediul cardurilor emise în SUA.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Promovare online » Soluții antifraudă de la MasterCard pentru comercianții online
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: