Supeco, formatul discount integrat în rețeaua Carrefour, își extinde prezența pe piața locală prin deschiderea primului magazin în Roman. Noua locație dispune de o suprafață de vânzare de peste 1.300 mp și oferă acces la o selecție de aproximativ 4.500 de articole, inclusiv de la producători români. Astfel, discounterul ajunge la 28 de magazine la nivel național.
Magazinele Supeco sunt concepute pentru a răspunde atât nevoilor familiilor, cât și ale micilor afaceri, oferind prețuri mici la toate produsele, dar și reduceri suplimentare pentru produsele marcate la raft. La achiziția a cel puțin două produse identice, prețul per bucată scade, permițând clienților să economisească mai mult la fiecare vizită. De asemenea, deschiderea magazinului este marcată și de o serie de reduceri speciale, pe o perioadă de 2 săptămâni.
Facilitățile noului magazin Supeco
Noul magazin Supeco din Roman are o suprafață de 1.372 de mp și dispune de 4 case clasice de marcat. Cu un număr de 20 de angajați, locația este deschisă de luni până sâmbătă între orele 07:30-22:00 și duminică, între orele 08:00-21:00.
Noul magazin aduce o gamă diversificată de 4.500 de articole, inclusiv produse proaspete, alimente de bază, articole pentru casă, cosmetice sau detergenți. Toate acestea vor fi disponibile și în aplicația BRINGO încă din ziua deschiderii. Locația mai dispune și de o zonă de brutărie bake-off, unde sunt coapte zilnic pâinea și produsele de panificație.
„Suntem încântați să ne apropiem de comunitatea din Roman prin deschiderea primului magazin Supeco din oraș. Din 4 septembrie, vă așteptăm să descoperiți mii de produse potrivite cumpărăturilor zilnice, dar și oferte care sunt menite să susțină comercianții cu amănuntul și afacerile locale mici. Ne propunem să devenim un partener de încredere pentru locuitorii din zonă, oferindu-le atât prețuri accesibile, cât și modalități moderne și rapide de a face cumpărături”, a declarat Arnaud Dussaix, Director Business Unit Supeco.
Oferte speciale pentru locuitorii din Roman
Deschiderea magazinului din Roman este marcată de o serie de oferte speciale. Astfel, clienții vor putea descoperi un catalog special de reduceri pe site-ul www.supeco.ro. De asemenea, pot avea acces în exclusivitate la toate promoțiile, simplu și gratuit, prin abonarea la newsletter sau canalul oficial de WhatsApp.
Acoperire extinsă, la nivel național
Supeco este deja prezent la nivel național, ajungând astfel la 28 de magazine. Locuitorii din Oradea, Arad, Bârlad, Bacău, Călărași, Piatra Neamț, București, Sfântu Gheorghe, Constanța, Reghin, Satu Mare, Cluj, Sibiu, Gheorgheni, Iași, Baia Mare, Târgoviște, Slatina, Slobozia, Râmnicu Vâlcea, Hunedoara, Giurgiu, Galați, Focșani, Suceava și Craiova se bucură deja de ofertele zilnice și prețurile mici ale magazinelor Supeco.
Conceptul unic de magazin Supeco are la bază diversitatea produselor, prețurile mici și ofertele avantajoase, toate adaptate nevoilor variate ale clienților. Reducerile rezultă prin costurile reduse pentru energie, minimizarea investițiilor în decorațiuni, publicitate, mobilier sau rafturi.
Supeco
Supeco completează rețeaua de peste 450 de magazine Carrefour cu formatul de discount, alături de magazinele Carrefour hipermarket, market și express. Supeco propune un concept care se bazează zilnic pe prețuri mici la toate produsele, adaptată tuturor nevoilor, de la alimente, cosmetice sau curățenie. Clienții se pot bucura de discounturi progresive în funcție de cantitate: cu cât cumpără mai mult, cu atât plătesc mai puțin, un model care se datorează costurilor reduse pentru energie, publicitate, decorațiuni, mobilier, spații de depozitare, cât și lanțului logistic scurt. De aceea, magazinele sunt dedicate atât consumului propriu, cât și cumpărăturilor de volum. În prezent, sunt 28 de magazine Supeco la nivel național.
Carrefour România operează în România prin trei entități juridice: Carrefour S.A., România Hypermarche SA și Supeco Investment SRL.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail