Supernova Pitești continuă procesul de extindere și inaugurează noi spații destinate relaxării începând cu 29 noiembrie. Zona de food court și locul de joacă din incinta centrului comercial se înscriu în strategia de modernizare anunțată în luna aprilie, parte dintr-o investiție totală estimată la 20 de milioane de euro.
Ca primă achiziție a Grupului Austriac Supernova în țara noastră, în noiembrie 2020, centrul comercial cu același nume din Pitești continuă să își întărească poziția ca una dintre destinațiile de top pentru cumpărături din județul Argeș și din regiune prin inaugurarea zonei de food court.
Astfel, începând de astăzi, peste 1000 de metri pătrați din totalul suprafeței închiriabile vor avea capacitatea de a deservi 170 de clienți în interior și încă aproape 100 de clienți în exterior. Primii trei chiriași care își oferă serviciile sunt Spartan, Uncle John și Cofetăria Dolcesco, urmând ca și alții să se alăture portofoliului în 2023.
În completarea acestei zone de interes, centrul comercial anunță și mult așteptata redeschidere a locului de joacă, îmbunătățit și modernizat cu distracții diverse, printre care și katVr.
„Încă de când am anunțat noua identitate Supernova, implicit extinderea suprafeței comerciale și modernizarea centrului, două dintre cele mai așteptate facilități au fost zona de food court și locul de joacă. Prin urmare, ne bucurăm să anunțăm că acestea sunt deschise publicului începând de astăzi, la timp pentru perioada sărbătorilor de iarnă, perioadă în care oamenii sunt în căutarea cadourilor perfecte pentru cei dragi și petrec mai mult timp alături de aceștia.
În același timp, așteptăm cu nerăbdare anul 2023, pentru care deja suntem în discuții atât cu noi operatori pentru food court, cât și pentru a extinde și mai mult oferta de branduri de fashion, astfel încât să continuăm să ne ținem promisiunea de a le oferi clienților noștri o experiență diversă, adaptată dorințelor acestora și evoluțiilor actuale”, a spus Frank Philipp Albert, fondator și CEO Supernova Group.
Creșterea cifrelor raportate
Ca urmare a investițiilor Supernova în modernizarea centrului comercial, numărul de clienți și nivelul vânzărilor din ultimele opt luni au depășit cifrele raportate pentru 2019, anul de referință de până în prezent. Pe lângă noua înfățișare a centrului câștigată în urma finalizării lucrărilor la fațadă, clienții s-au bucurat deopotrivă de relocarea și renovarea unora dintre magazinele aflate în portofoliul centrului, printre care și Benvenuti. În plus, din luna aprilie, portofoliul variat al Supernova Pitești s-a îmbogățit cu doi noi chiriași, Decimas și Lensa.
Pentru anul 2023, compania își propune să definitiveze lucrările esențiale de infrastructură internă, precum și să continue lucrările de optimizare a spațiilor și a celor de amenajare a spațiilor verzi. Aceste planuri se înscriu în politica Supernova ce vizează întregul său portofoliu imobiliar axat pe proprietăți de retail din Romania.
Prin urmare, până la sfârșitul lui 2023, toate cele șase centre comerciale pe care Supernova le-a achiziționat, la sfârșitul anului trecut, de la Grupurile Louis Delhaize și Galimmo în București, Constanța, Bacău și Drobeta Turnu Severin vor avea spații renovate și modernizate, în urma unei investiții totale de până la 40 de milioane de euro.
Pentru a sărbători deschiderea zonei de food court, Supernova Pitești își întâmpină clienții cu oferte din partea tuturor partenerilor, astfel: atât Spartan, cât și Uncle John vor avea oferte de 1+1, în timp ce Cofetăria Dolcesco va oferi gratuit dulciuri tuturor clienților săi. La locul de joacă din incinta centrului comercial, copiii vor avea ocazia să se bucure, pe 30 noiembrie, de activități și surprize diverse, printre care prezența unui magician și pictură pe față.
Supernova
Grupul Austriac Supernova este o companie internațională axată pe dezvoltarea și gestionarea proprietăților imobiliare comerciale din Austria, Slovenia, Croația și România. Pe lângă acestea, Grupul Supernova este activ și în Germania, Slovacia și Serbia. Portofoliul actual al Grupului cuprinde 77 de proprietăți cu o valoare brută de 1,7 miliarde EUR. Supernova depune eforturi mari pentru a crește calitatea serviciilor, a ofertei și a întregii infrastructuri.
În ultimii ani, compania a făcut investiții considerabile în activitățile sale de marketing și a construit aceeași identitate vizuală pentru toate centrele – brandul Supernova. Obiectivul general al companiei este dezvoltarea inteligentă și achizițiile strategice, evoluția și, în același timp, investițiile în piețele în creștere și în sursele regenerabile de energie.
Grupul Supernova a început și implementarea proiectului Green Dot, al cărui obiectiv este optimizarea practicilor comerciale și atingerea obiectivului de neutralitate completă a emisiilor de carbon până în 2028. Fiind unul dintre cei mai importanți investitori, Supernova crede în protejarea responsabilă a mediului și în promovarea utilizării surselor de energie regenerabile și durabile. Prin urmare, în centrul strategiei se află producția de energie durabilă și gestionarea atentă a resurselor naturale, grupul depunând eforturi majore pentru îndeplinirea acestui scop.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail