În perioada 21 iunie – 18 iulie, Auchan România organizează cea de-a XIV-a ediție a Târgului de bere, unul dintre evenimentele deja emblematice ale companiei și cel mai mare târg de bere din comerțul local. Astfel, în această perioadă, în toate hipermarketurile Auchan și în magazinul online auchan.ro, clienții vor putea găsi o selecție extinsă de sortimente de bere, atât producții românești, inclusiv beri artizanale, cât și de import, dar și o gamă variată de produse complementare servirii acesteia. Mai mult, membrii programului de fidelitate MyCLUB Auchan se vor putea bucura de avantaje speciale.
Pentru că Auchan susține producătorii locali, Târgul de bere organizat în acest an propune clienților peste 300 de sortimente de bere, din care 135 sunt din România. De asemenea, 46 dintre acestea sunt beri artizanale românești fabricate de producători locali, printre care: Meșterul Manole, Zăganu, Csiki Sor, Bere Grivița, Capra Noastră, Cearfisă sau Clusa. Oferta include o gamă largă de sortimente, de la bere blondă, brună, arămie, albă, roșie, la bere fără alcool, fructată sau nepasteurizată.
Peste 180 de beri de renume internațional
Totodată, iubitorii de bere și de băuturi atent selecționate, vor putea alege din peste 180 de beri de renume internațional, inclusiv noutăți din țări și regiuni precum Australia, Austria, Belgia, Cehia, Danemarca, Franța, Germania, Grecia, Italia, Japonia, Mexic, Polonia, Spania, Statele Unite, Tahiti, Turcia, Marea Britanie sau Ungaria. Printre sortimentele noi ale ediției din acest an se numără berea grecească Mythos, mărcile Efes, Fix, dar și beri artizanale trapiste, beri de abație, beri exotice, de proveniență asiatică, și mediteraneene.
„Un eveniment de tradiție pentru noi, Târgul de bere din acest an oferă încă o dată o experiență a gusturilor, cu arome din întreaga lume, fiind dedicat tuturor iubitorilor de bere, amatori și cunoscători, dar și celor care apreciază băuturile atent selecționate. De asemenea, și la această ediție aducem în prim plan producătorii români de bere, care au dezvoltat în ultimii ani tot mai mult producția locală de bere artizanală, extrem de apreciată de clienții noștri, și pe care îi susținem în continuare. Diversitatea ofertei, precum și noutățile și experiențele din magazin din acest an nu trebuie sub nicio formă ratate, și îi invităm pe români să ia parte la acest festival al berii, care îmbină gusturile românești cu cele de peste hotare”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan România.
Tendințele din piața de bere
Potrivit datelor companiei, tendințele din piața de bere arată că berea neagră este din ce în ce mai preferată de români, înregistrând o creștere de peste 20%, la mare căutare fiind și berea albă, berea artizanală, dar și berea premium la sticlă, atât locală, cât și internațională.
Târgul de Bere din acest an se derulează în toate hipermarketurile Auchan, dar și în magazinul auchan.ro, de unde clienții pot comanda online sortimentele preferate, precum și produse complementare servirii acestora (pahare, halbe, tăvi, desfăcătoare de sticle, etc). Comenzile pot fi livrate la domiciliu, la nivel național, standard sau expres, sau ridicate din cel mai apropiat magazin Auchan prin serviciile gratuite Click&Collect și Auchan Drive. În plus, posesorii cardului de fidelitate MyCLUB Auchan vor avea parte de reduceri de până la 20% la o selecție de produse din oferta târgului.
Auchan România
Auchan România are în portofoliu 373 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și 333 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care peste 320 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2021 de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi. Auchan este certificat Customers’ Friend și a primit statutul Customers’ Friend – Superior Excellence.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail