Retailerul britanic Tesco şi-a anuntat planurile de a deschide cinci noi magazine de moda F & F independente, în Europa Centrală şi de Est, ca urmare a succesului înregistrat de acest format, concept implementat la Praga în octombrie 2010, conform Kantar Retail.
În noiembrie 2010, Tesco şi-a declarat intenţia de a dubla suprafaţa de vânzare din Europa Centrală şi de Est, ca urmare a strategiei sale de a lansa un nou format de magazin de modă, F & F, un magazin mid-market, orientat spre cumpărători de toate categoriile.
Potrivit lui Trevor Masters, Şeful Operaţiunilor Tesco din Europa, pentru a dezvolta afacerea, Tesco va introduce, de asemenea, multi-formate, cum ar fi magazinele mai mici, Express Extra, dar şi mai mari, Extras.
Peste următoarele câteva luni, retailerul intenţionează să introducă 350 de produse tip ready meal şi să implementeze sistemul de cumpărături online în această regiune.
Retailerul va reduce, de asemenea, costurile prin reducerea numărului de centre de distribuţie care deservesc regiunea. În Slovacia este acum centrul de distribuţie pentru Tesco F & F care aprovizionează toată Europa.
