2011 a adus companiei Wizrom cel mai mare număr de clienți noi

Grupul de firme Wizrom (Wizrom Software, WizSalary şi filialele externe), unul dintre principalii furnizori de soluţii informatice integrate pentru managementul afacerii din România, a încheiat 2011 cu cel mai mare număr de noi clienţi din ultimii trei ani, în principal datorită concentrării activităţilor pe verticale de business şi modelului de licenţiere SaaS.

Anul trecut, Wizrom Software a semnat contracte cu 206 noi clienţi, terminând anul cu un total de 3.285 clienţi. În 2010, Wizrom Software a încheiat contracte cu 159 de noi clienţi, iar în 2009 cu 150.

Veniturile au crescut cu 4% anul trecut, la 6,15 milioane euro, datorită revirimentului spectaculos al cererii de soluţii software în domeniile producţie, auto, retail şi distribuţie, la care se adaugă modelul de licenţiere SaaS (Software as a Service).

„2011 s-a caracterizat prin creşterea interesului faţă de SaaS, pentru că tot mai mulţi clienţi optează pentru acest model care le uşurează cash-flow-ul. Practic, unul din cinci clienţi noi cu care am semnat în 2011 a optat pentru SaaS. Interesant este că şi firmele mari şi multinaţionalele au început să adopte modelul SaaS datorită avantajelor date de cash flow şi viteza de implementare”, a declarat Adrian Bodomoiu, Managing Director Wizrom Software.

Modelul de licenţiere SaaS se bazează pe cloud computing şi în acest sens, soluţiile oferite de Wizrom Software care se pretează la acest mod de utilizare sunt Necto (business intelligence), respectiv soluţiile ERP, CRM şi SFA.

Un alt element de stabilitate în veniturile grupului îl constituie structura acestora: 31% din venituri au provenit din licenţe vândute, 34% din mentenanţă, 35% din alte servicii de business (analiză business, procese, dezvoltări personalizate, outsourcing, altele).

Grupul de firme Wizrom a avut anul trecut un număr de 140 de angajaţi, acelaşi ca şi în 2010. Pentru 2011, planurile de recrutare vizează deocamdată creşterea forţei de vânzări cu 30%.

În cursul anului 2011, Wizrom a lansat soluţia WizRetail pentru domeniul retail, WizWhy pentru companiile din domeniul serviciilor care caută să prevină pierderea de clienţi, respectiv Necto, soluţia de BI care transferă fenomenul „social networking” în managementul organizaţiilor.

Despre Wizrom

Fondată în 1992, compania Wizrom Software este specializată în soluţii software de gestiune a afacerilor pe verticalele de business vânzări engros şi distribuţie, retail, producţie, servicii, bănci, asigurări, auto, furnizând totodată servicii profesionale pentru sisteme IT, consultanţă şi expertiză în domeniu pentru toate categoriile de afaceri.

Wizrom Software şi-a consolidat în ultimii ani prezenţa şi vizibilitatea la nivel regional, prin activitatea filialelor din Republica Moldova şi Bulgaria, demararea de proiecte cu clienţi multinaţionali în Serbia şi Ungaria, precum şi crearea unei reţele locale de parteneri certificaţi.

Wizrom Software are aproape 3.300 de clienţi activi şi 30.000 de licenţe instalate.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » 2011 a adus companiei Wizrom cel mai mare număr de clienți noi
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: