Numărul accesărilor aplicației Monitorul Prețurilor Alimentelor a crescut cu 90%

Numărul accesărilor aplicației Monitorul Prețurilor Alimentelor a crescut cu 90% în perioada stării de urgență comparativ cu perioada anterioară, conform Consiliului Concurenței, organismul care gestionează platforma.

Monitorul Prețurilor Alimentelor

Credit foto: Shutterstock

Astfel, în intervalul martie – aprilie, s-au înregistrat 36.152 accesări ale platformei www.monitorulpreturilor.info, față de 19.145 de accesări în lunile ianuarie și februarie din acest an.

Cele mai multe accesări s-au înregistrat în luna aprilie, 25.223, când Aplicația Monitorul Prețurilor Produselor Alimentare a fost actualizată, astfel încât consumatorii să poată compara prețul practicat de magazinele din apropiere pentru fiecare produs dorit (anterior, aplicația permitea compararea prețului doar pentru un coș ce conținea minim cinci produse).

„Creșterea semnificativă a numărului de accesări arată că Monitorul Prețurilor Alimentelor s-a dovedit a fi un instrument foarte util pentru consumatori într-o perioadă de restricții, în care trebuiau să iasă cât mai puțin din casă. Cu ajutorul aplicației, au putut compara prețurile produselor alimentare de care aveau nevoie și, în același timp, au identificat magazinul de unde le puteau cumpăra, la prețul cel mai bun”, a declarat Bogdan Chirițoiu, președintele Consiliului Concurenței.

Ce produse s-au căutat?

În luna martie, cele mai căutate produse  au fost făina, bananele, zahărul, cartofii albi, uleiul, drojdia, mălaiul, iar în luna aprilie, s-au adăugat carnea de miel, ouăle și Coca- Cola.

În prima jumătate a lunii mai, pe platforma Monitorul Prețurilor Produselor Alimentare s-au înregistrat 9.123 accesări, cele mai căutate produse fiind bananele, înghețata, cafeaua, Coca-Cola, carnea de porc, făina și uleiul.

Monitorul Prețurilor Produselor Alimentare, www.monitorulpreturilor.info, afișează informații despre aproximativ 30.000 de produse alimentare comercializate în peste 1.700 de magazine aparținând Carrefour, Kaufland, Penny, Selgros, Mega Image, Lidl, Cora, Auchan, Profi și Supeco.

Platforma gestionată de Consiliul Concurenței

Platforma este gestionată de Consiliul Concurenței, organismul autonom care administrează și pune în aplicare Legea Concurenței, dar informațiile sunt încărcate în aplicație, la nivel național, de către companiile partenere.

Platforma online www.monitorulpreturilor.info poate fi accesată la nivelul întregii țări de pe telefonul mobil, tabletă sau PC. Aplicația îmbunătățită este deja disponibilă pentru PC, urmând ca, în câteva zile, să se poată descărca varianta actualizată din Google Play și App Store.

Reamintim că proiectul www.monitorulpreturilor.info a fost lansat anul trecut de Consiliul Concurenței și conține două componente: Monitorul Prețurilor Produselor Alimentare și Monitorul Prețurilor Carburanților (care permite consumatorilor să afle prețurile practicate de către principalele rețele de distribuție a carburanților auto).

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *