Agenţia SEO monitor a lansat SEO monitor App, prima aplicaţie de SEO dedicată managerilor ce oferă într-un format integrat datele privind eficienţa financiară a traficului indirect de pe website-urile companiilor şi contribuie direct la identificarea direcţiilor strategice.
În premieră pe piaţa locală, aplicaţia răspunde într-un format unic la întrebările cheie: Cum pot aduce la mine pe site clienţii care nu caută direct brandul? Ce cuvinte cheie mă plasează cel mai repede în top? Cât de dificil este să ajung acolo şi cum mă pot menţine? De unde vin cu adevărat vânzările, dincolo de traficul direct?
Faţă de instrumentele de măsurare disponibile până acum, SEO monitor App aduce îmbunătăţiri substanţiale:
– asigură informaţii pentru căutările non-brand şi not-provided, segmentat pe fiecare în parte
– sugerează cuvinte cheie care sunt mai uşor de adoptat pentru a creşte vizibilitatea, cu resursele cele mai eficiente
– evidenţiază impactul căutărilor în Google privind cumpărarea unui produs, pe tot traseul căutare – vizită – cumpărare.
Produsul este destinat tuturor celor care îşi doresc înţelegerea mai detaliată a mecanismelor de căutare şi a modului în care pot investi mai eficient resursele pentru a obţine rezultate. Pentru departamentele de marketing din orice domeniu este un instrument strategic pentru a genera vizibilitate în mod eficient. Pentru companiile din segmentul magazinelor online, este o resursă valoroasă de creştere efectivă a vânzărilor.
„Cu SEO monitor App aducem trei inovaţii pe piaţa de profil: claritate în înţelegerea modului în care clienţii ajung pe website, posibilitatea de a vedea care este cea mai rapidă cale de a creşte în căutări, cât şi cum se convertesc vizitele în vânzare. Sunt parametrii care permit o abordare “punct ochit -punct lovit” în privinţa investiţiilor de marketing online. Ne aşteptăm ca în primul an de la lansarea la nivel internaţional să ajungem la 100.000 de utilizatori ai aplicatiei, atât din sectorul de e-commerce, cât şi din rândul furnizorilor de servicii cu prezenţă online,”, spune Cosmin Negrescu, CEO al SEO monitor.
„În România există o nevoie în creştere pentru servicii de SEO. Pot spune că piaţa de profil abia acum se formează. Conform estimărilor noastre, doar piaţa de e-commerce are un potenţial pe segmentul SEO de 10 millioane de euro pe an. În aceste condiţii, lansarea SEO monitor App vine ca un răspuns la nevoia managerilor de a avea un instrument dedicat SEO care să îi susţină în a atinge performanţele dorite pe acest canal de promovare online”, a mai declarat Cosmin Negrescu, CEO al SEO monitor.
„SEO monitor App este, în primul rând, un nou instrument pentru creşterea afacerilor şi confirmă ideea noastră că tehnologia şi inovaţia sunt un sprijin pentru dezvoltare. Mi-a plăcut ideea integrării parametrilor care pot influenţa eficienţa unor campanii pentru că sunt orientat către rezultate. Munca de cercetare a echipei a adus în plus elemente care fac produsul unic pe piaţă şi sper să avem succes pe piaţa locală şi internaţională, punând creativitatea românească în evidenţă”, a declarat Ion Sturza, preşedinte GreenLight Invest, fondul de investiţii care deţine participaţia majoritară la Bunt Studio, compania care dezvoltă SEO monitor App.
SEO monitor App este rezultatul unui an de cercetare şi dezvoltare în cadrul agenţiei SEO monitor şi se lansează, în prima fază, pe piaţa din România, în exclusivitate pentru reţeaua de clienţi şi parteneri. Produsul se află în stadiu de Beta, urmând ca, în iunie 2013, să fie lansat public şi pentru piaţa internaţională.
Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.
