Black Friday 2022: Cargus estimează o creștere de 25% a volumelor livrate, față de ediția precedentă

Black Friday este un eveniment important pentru întreaga industrie de e-commerce și consumatori, reprezentând începutul vârfului de sezon pe piața de curierat. Estimările Cargus arată o creștere în volume de 25% față de ediția de anul trecut. Față de ultimii doi ani, estimările companiei indică o creștere de volume egală în lunile noiembrie și decembrie.

cargus

Pregătirile pentru vârful de sezon au început încă de acum câteva luni, mare parte din investiții acoperind zona logistică și operațională. Anul acesta, Cargus a deschis un depozit nou în București, care dublează capacitatea de procesare a celui din Măgurele, a relocat alte două în locații mult mai mari și mai moderne din Constanța și Oradea și a modernizat alte unități de dimensiuni mai reduse. De asemenea, pentru a eficientiza și extinde opțiunile de livrare, a investit semnificativ în rețeaua de puncte partenere SHIP & GO și în lansarea lockerelor Cargus. Luna aceasta, rețeaua Cargus SHIP & GO (puncte fixe și lockere) va ajunge la aproximativ 2.800 de unități, în toată țara. Acestea pot prelua, în medie, aproximativ 58.000 de colete pe zi.

Parteneriate

Principalul factor de creștere pentru Cargus îl reprezintă captarea creșterii comerțului electronic prin parteneriatele încheiate cu jucătorii locali și internaționali. Astfel, în perioada Black Friday, compania de curierat se așteaptă la o creștere de până la 50% volumului de livrări față de o perioadă obișnuită. Pentru a doua jumătate a lunii noiembrie Cargus estimează o medie zilnică de peste 250.000 de colete procesate. 

 „Black Friday contribuie semnificativ la creșterea Cargus și reprezintă începutul unei perioade foarte bune pentru întreaga industrie de e-commerce și curierat. Noiembrie și decembrie sunt lunile în care înregistrăm cele mai mari volume de colete procesate și livrate. Ne-am pregătit pe tot parcursul anului pentru această creștere, prin mărirea echipei de curieri și sortatori, dar și prin investiții strategice în extinderea opțiunilor de livrare – out of home, și deschiderea de noi depozite. Investițiile sunt menite să asigure o experiență de livrare cât mai bună inclusiv prin varietate de opțiuni de plată și mijloace de interactiune facile și moderne”, a declarat Yannick Mooijman, CEO Cargus.

Suplimentare transport

În această perioadă, Cargus a suplimentat atât numărul angajaților, cât și capacitatea de transport disponibilă. Au fost contractați încă 500 de curieri și 50 de camioane pentru Black Friday, iar HUB-urile din București (CTPark), Măgurele și Brașov vor avea program prelungit de funcționare.

Anul acesta, Cargus a lansat propriile lockere, ce oferă o interacțiune contactless, putând fi operate cu ajutorul aplicației Cargus Mobile. Lockerele Cargus nu necesită alimentare cu energie electrică, acestea funcționând pe bază de baterii cu o durată de viață de până la 10 ani. Destinatarii finali au libertatea de a alege lockerul cel mai aproapiat de casă sau de locul de muncă și sunt disponibile permanent pentru ridicarea coletelor. Pentru magazinele online, lockerele alături de punctele partener Cargus SHIP & GO reprezintă o soluție eficientă pentru că pot genera o creștere a vânzărilor în perioade precum Black Friday și o experiență mai bună pentru client, care intră mai repede în posesia coletului.

Cargus

Cu o experiență de peste 30 de ani, Cargus este prima companie de curierat de pe piața românească. În prezent, compania numără peste 5.000 de angajați și colaboratori, oferă servicii de curierat cu livrare la adresă, dar și printr-o rețea națională de sute de locații SHIP & GO (puncte partenere și lockere), unde clienții pot ridica sau trimite pachete. Mai mult, Cargus deține 5 centre naționale de sortare, 45 de centre operaționale și o echipă de peste 2.500 de curieri care efectuează peste 50 de milioane de livrări pe an.

La începutul anului 2019, Cargus a fost preluat de Mid Europa Partners Investment Fund, unul dintre cei mai activi investitori din România. Cargus a înregistrat o creștere cu 20% a volumului vânzărilor în 2020.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *