Etichetarea, o etapă esențială în procesul de ambalare din retail, industria FMCG și serviciile logistice

Brother, unul dintre cei mai importanți producători de echipamente de birou pentru activitatea de gestionare a documentelor, pune la dispoziția utilizatorilor din România și echipamentele TD-4T care imprimă, prin transfer termic, etichete dedicate retailerilor, dar și unor zone de logistică, precum depozitele companiilor din industria FMCG și a operatorilor logistici.

Brother

Într-o societate axată tot mai mult pe eficiență și optimizare, activități precum cele ce țin de logistică, depozitare sau prezentare joacă roluri esențiale pentru succesul unei afaceri. Prin urmare, ambalajele au o importanță mult mai mare decât ne gândim la o primă vedere, iar tehnologia care stă la baza lor este constant îmbunătățită.

Etichetarea

O etapă aparte din procesul de ambalare îl reprezintă etichetarea, aceasta fiind prezentă în tot lanțul de desfacere, de la ieșirea din fabrică și până la livrarea unui produs către utilizatorul final.

Rolul producătorilor de soluții pentru etichetare este de a oferi game cu reale beneficii pentru domeniul logistic și retail, de aceea Brother își extinde continuu gama de imprimante cu scriere direct termică sau prin transfer termic pentru crearea de etichete dedicate, de până la 4 inches.

Echipamentul TD-4550DNWB

Prin lansarea echipamentului TD-4550DNWB la evenimentul Pack Show din luna octombrie 2019, Brother a anunțat disponibilitatea gamei sale cu imprimare direct termică. Gama TD-4D este formată din patru echipamente, în variante diferite de echipare, fiecare excelând prin posibilitățile multiple de conectare, prin viteza mare de imprimare și prin utilizarea unui singur consumabil – rola de hârtie termică.

Echipamentele TD-4T

În completare, Brother pune la dispoziție pe piața din România și echipamentele TD-4T care imprimă, prin transfer termic, etichete dedicate zonelor de logistică și retail. Gama a fost creată pentru a respecta criterii importante pentru utilizatori – producerea de etichete rezistente, compatibilitatea cu software-uri uzuale în domeniu, suportarea a numeroase limbaje de comunicare, viteza bună de imprimare și posibilitățile de conectare.

Astfel, cele două modele ale gamei, TD-4420TN și TD-4520TN au următoarele specificații:

• Imprimarea prin transfer termic cu ajutorul unuia dintre cele trei tipuri de ribbon – cu ceară, ceară și rășină, rășină, pe suport media – rolă de hârtie cu o lungime de până la 300 de metri
• Software adițional – drivere pentru Seagull BarTender și UltraLite Edition, cu suport pentru integrare SAP
• Limbaj de comunicare – suportă emulare ZPL, EPL și DPL
• Conectivitate prin cablu sau USB, USB Host și Serial
• Viteză de imprimare – 6ips (152mm/sec) la modelul TD-4420TN, 5ips (127mm/sec) la TD-4520TN
• Rezoluția la imprimare – 203 dpi cu TD4420TN și 300 dpi cu TD-4520TN
• Accesorii – cutter, peeler, suport extern pentru rolă.

Marele beneficiu pe care îl aduce gama TD-4T (imprimare cu transfer termic pe suport cu lățime de până la 4 inches) este posibilitatea de a crea etichete foarte rezistente prin combinarea cu succes a consumabilelor – ribbon și rola de hârtie.

Etichetele foarte rezistente, obținute din utilizarea ribbon-ului cu rășină, au aplicabilitate în mediile solicitante precum: retail, producție, depozitare în aer liber, farmaceutic, laboratoare, semnalizare și avertizare, precum și domeniul în auto.

Echipamentele menționate sunt disponibile prin rețeaua de parteneri autorizați www.brother.ro

Brother

Fondată în anul 1908 în Japonia și prezentă în Europa din anul 1958, compania Brother a deschis Biroul de Reprezentanță din România în anul 2004. Brother este partenerul de încredere pentru companiile care își doresc echipamente de birou performante ce susțin activitatea de gestionare a documentelor, de la imprimare și până la transpunerea lor în format digital.

Produsele Brother sunt bazate pe tehnologie dezvoltată, produsă și distribuită în proporție de 100% in-house. Brother deține o serie de certificări internaționale de renume precum “Energy Star”, “der Blauer Engel” și “Ecomark”.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,036 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Etichetarea, o etapă esențială în procesul de ambalare din retail, industria FMCG și serviciile logistice

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: