Chill Pack: Branduri de top contribuie la starea de bine a profesioniștilor din peste 120 de companii

Chill Pack este campania dedicată brandurilor care vor să se asocieze cu good vibes, relaxare și fericire prin care 10.000 de profesioniști din marile companii primesc de la echipa CV30 un gift bag plin de cadouri de la partenerii campaniei, care își doresc să contribuie la starea de bine a profesioniștilor. Conceptul Chill Pack a pornit de la necesitatea unor minute de relaxare și deconectare în contextul work-from-home, de la birou sau remote.

Chill Pack

Comunicarea către target-ul corporate pentru înscrierile la Chill Pack a început în prima parte a lunii martie și până acum 65% dintre Chill Packs au fost deja rezervate pentru profesioniștii din peste 120 companii de top precum Mega Image, Unilever, Decathlon, Draxlmaier, Genpact, Takeaway, Huawei,  Untold, Renault, Teilor etc. Înscrierile continuă până când toate Chill Pack-urile disponibile vor fi rezervate.

Printre sponsorii campaniei se numără: Queisser Pharma, care oferă produse Doppelherz și vouchere de reducere pe sanatatelatineacasa.ro; Nestlé Cereale Mic Dejun, cu două sortimente de cereale Cheerios Ovaz; Unilever, care participă cu produsele Hellmann’s, Frufru Snack Bar, Dero Capsule Trio și vouchere de reducere pe iubesteinghetatashop.ro, www.frufru.ro, www.urbanmonkey.ro, precum și brandul de cafea Davidoff Café Instant stick.

Pentru a primi Chill Pack, team managers și/sau reprezentanții departamentului de HR se pot înscrie AICI, iar echipa CV30 livrează gratuit, la birou, Chill Packs pentru toți colegii.

Conceptul Chill Pack

Conceptul Chill Pack a pornit de la necesitatea unor minute de relaxare și deconectare în contextul work-from-home, de la birou sau remote. Prin intermediul campaniei Chill Pack, profesioniștii din marketing au la dispoziție un canal direct de comunicare cu targetul corporate. Astfel, 10.000 de profesioniști white-collar din București și marile orașe vor interacționa cu brandul și/sau produsele promovate.

Împreună cu brandurile participante, echipa CV30 oferă un moment de liniște și relaxare profesioniștilor care vor intra în posesia Chill Pack, un goodie bag gratuit cu produse și materiale promoționale dedicate targetului corporate.

Brandurile interesate pot participa ca sponsori ai campaniei prin sampling / insert în gift bag, branding pe gift bag, awareness și oferirea de digital goodies, dar și ca beneficiari, primind gift pack-ul cu goodies pentru întreaga echipă.

“La finalul anului trecut am participat la o discuție în echipă, în încercarea de a găsi metode de relaxare și deconectare în timpul programului de lucru, chiar și atunci când opțiunile sunt limitate. Decizia noastră a fost să ne concentrăm încă o dată pe aspectele pozitive ale activității noastre, indiferent de context, și invităm și alți profesioniști să facă la fel. Așa a apărut Chill Pack,” a declarat Anca Bătae, Business Development Manager @ CV30.

Partenerii Chill Pack sunt pionieri pe un concept multibrand, în ton cu vremurile, care le oferă acces la un segment de consumatori foarte specific și ofertant: profesioniștii white-collar din companiile din București și din țară, educați și cu venituri medium-to-high.

CV30

Echipa CV30 are o experiență cumulată de peste 20 ani în campanii de marketing cu accent pe consumer engagement și activări de brand speciale. De-a lungul timpului, marile branduri au accesat serviciile CV30, mai ales pentru campanii special concepute pentru a maximiza top-of-mind awareness și distribuția nișată de samples.

Mai multe informații despre serviciile CV30 pe www.business.cv30.co

Contact: anca.batae@cv30.co / tel: +031 109 67 40


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *