Supercard Solutions & Services, o companie cu capital 100% privat românesc şi lider pe piaţa programelor de fidelitate prin carduri, a înregistrat o cifră de afaceri de peste 2,5 milioane euro, 70% din aceasta fiind generată de programele de fidelizare bazate pe card și de servicii auxiliare precum dezvoltarea de soluții software, management de proiect, servicii sms/e-mailing, call center.
Compania a înregistrat și o creștere de 12% a profitului net, rezultată atât din extinderea portofoliului de servicii oferite, cât și din optimizările de costuri operaționale, proces demarat în companie încă din 2008.
Supercard, lider pe piața programelor de fidelizare prin carduri, s-a orientat spre dezvoltarea de soluții noi, menite să completeze programele de fidelizare deja existente și să le modernizeze conform evoluțiilor de pe piața internațională. Aceste soluții au la bază, într-o mare măsură, dispozitive mobile și contactless și tehnologii noi precum NFC (Near Field Communication), soluții QR (Quick Response), aplicații de tip CRM (Customer Relationship Management).
În 2012 Supercard Solutions & Services a produs peste 5.000.000 de carduri de fidelitate, din care peste 25% au fost pentru retailerii de produse alimentare și de larg consum, 20% pentru retailerii de încălțăminte, iar restul pentru lanțuri de farmacii, producători, retaileri de alte produse. Numărul de clienți a crescut cu 10% în 2012, ajungând astfel ca ponderea clienților noi în portofoliul clienților activi ai Supercard să fie de 55%.
„Anul 2012 a fost un an al provocărilor pentru Supercard. Am dezvoltat noi servicii și soluții tehnologice pentru clienții actuali, unii dintre aceștia aflându-se în portofoliul nostru de 7-8 și chiar de 10 ani. Am lansat cu succes un program de fidelizare pentru lanțul de magazine Leonardo, pentru care am emis în 6 luni 1.000.000 carduri de fidelizare, oferind totodată servicii lunare pentru care am alocat resurse dedicate. Rezultatele anului 2012 sunt o urmare directă a modului rapid în care ne-am adaptat la cerințele pieței – noi tehnologii și noi servicii care au dus la creșterea și diversificarea portofoliului de clienți”, a declarat Mirela Zamfiroiu, Director General al Supercard.
Pentru 2013 Supercard planifică o creștere a profitului cu 20% prin implementarea de soluții complexe în cadrul programelor de fidelizare dezvoltate și prin întărirea parteneriatelor strategice cu furnizorii externi care oferă flexibilitate și prețuri atractive.
„Credem că piața programelor de fidelizare va crește în 2013 și se va dezvolta prin soluții inovatoare și servicii auxiliare. Supercard își propune să implementeze pe plan local multe din soluțiile integrate care apar pe piața internațională a programelor de fidelizare. Credem că prin inovația și flexibilitatea soluțiilor oferite ne vom menține poziția de lider de piață și în 2013”, a mai declarat Mirela Zamfiroiu, Directorul General al Supercard.
Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.
