CloudCart, platforma de eCommerce, a dezvoltat CloudIO, un instrument de inteligență artificială dedicat magazinelor online

CloudCart, platforma profesională de eCommerce-as-a-service, a lansat o soluție inovatoare de AI, disponibilă pentru toți cei 1.600 de clienți – comercianți online din cele 7 țări, inclusiv România, în care activează compania. CloudIO oferă progrese semnificative în managementul magazinelor online, oferind caracteristici revoluționare pentru crearea de descrieri captivante, îmbunătățirea optimizării SEO și creșterea eficienței generale.

CloudCart„CloudIO este asemenea ChatGPT, dar dedicat pentru eCommerce. Este expertul personal în comerț electronic, adaptat și instruit pentru fiecare magazin de pe CloudCart. Datorită progresului tehnologic rapid în domeniul inteligenței artificiale, a face compromisuri nu este o opțiune.

Furnizarea celui mai nou avantaj competitiv pentru clienții noștri a fost o prioritate”, a declarat Petar Iliev, director tehnic și co-fondator al CloudCart.

CloudIO simplifică operațiunile zilnice ale magazinelor online. Comercianții își cresc vizibilitatea și accesibilitatea produselor în motoarele de căutare, generând simultan texte variate – de la descrieri de produse până la optimizare SEO, pentru categorii și pagini statice.

Instrumentul inovator este construit în mod special pentru comerțul electronic, utilizând date și comenzi specifice industriei, pentru eficiență și relevanță maximă. Prin capacitatea de a se adapta și a învăța continuu, CloudIO reprezintă un instrument deosebit de util în lumea SEO, aflată într-o continuă evoluție, unde a te menține în fața concurenței este esențial.

Prin intermediul CloudIO, compania pune la dispoziția clienților săi oportunitatea de a valorifica puterea inteligenței artificiale în avantajul lor. Acest lucru nu reprezintă doar o revoluție în comerțul online, ci și o asigurare pentru menținerea pozițiilor de lider în lumea digitală, aflată în continuă schimbare.

„Odată cu implementarea CloudIO, am transformat modul în care comercianții își formează și gestionează conținutul online. Am obținut costuri de până la 5 ori mai mici pentru descrierile de produse și un proces de optimizare SEO de până la 5 ori mai rapid pentru motoarele de căutare. În plus, am reușit să economisim peste 90% din timpul fiecărui comerciant, pe care îl pot reinvesti în alte direcții ale afacerii lor. Aceste rezultate nu sunt doar cifre – ele sunt o dovadă a puterii și necesității incontestabile a inteligenței artificiale”, a declarat Nikolay Iliev, CEO și co-fondator al CloudCart.

CloudCart a fost prima companie care a lansat o versiune de asistent virtual AI dedicat industriei e-commerce – CloudCart.ai. Varianta mult îmbunătățită – CloudIO –  reprezintă o continuare firească a eforturilor companiei, care își propune să dezvolte și să implementeze cele mai inovatoare tehnologii, pentru a ține pasul cu nevoile clienților.

O nouă rundă de investiții

CloudCart țintește atragerea a 10 milioane de euro, într-o nouă rundă de finanțare Serie A, până în trimestrul al patrulea al anului 2024. Având previziuni financiare stabile, compania estimează o cifră de afaceri ce depășește 25 de milioane de euro în următorii patru ani, capitalizând pe modelul său de afaceri scalabil și soluțiile inovatoare de inteligență artificială.

În ultimii trei ani, CloudCart a atras investiții de peste 2 milioane de euro de la New Vision 3 (NV3), Sportal Media Group, ITA Group Bulgaria și Elevator Ventures, accelerându-și dezvoltarea. Noua rundă de atragere de capital demarează astăzi prin intermediul platformei europene de finanțare SeedBlink. Părțile interesate pot participa cu o investiție minimă de 2500 de euro, primind acțiuni în CloudCart. Compania este evaluată la 14 milioane de euro în această rundă (înainte de investiții).

CloudCart

CloudCart este o platformă de eCommerce fondată în 2016 de frații Nikolay și Petar Ilievi, în Bulgaria. De la înființare, CloudCart a crescut rapid și a devenit una dintre cele mai populare platforme de e-commerce din Europa de Est.

Cu o experiență vastă în domeniul comerțului electronic, CloudCart se diferențiază prin oferirea unei soluții complete pentru gestionarea afacerilor online, care include construirea și personalizarea magazinului online, gestionarea comenzilor și a stocului, instrumente avansate de marketing și vânzări, respectiv o varietate de servicii de oferite prin rețeaua de parteneri.

În prezent, compania activează pe 7 piețe regionale, iar pe platformă activează peste 1600 de firme, majoritar din industrii precum tehnologie, fashion și beauty.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *