Platforma Comarket, marketplace B2B adresat industriei ospitalității românești, își continuă creșterea accelerată în anul 2021 și susține producătorii locali prin implicarea în „Harta Producătorilor Locali”, proiect inițiat de doi tineri studenți români, Andrei-Leonard Ilie și Mihail Feraru.
Prin intermediul acestui parteneriat, 51% din acțiunile platformei intră în portofoliul Comarket. Harta Producătorilor Locali este o platformă care facilitează interacțiunea dintre consumatori și producătorii locali din România. În prezent, platforma reunește peste 550 de producători.
Comarket este un marketplace digital B2B care aduce împreună profesioniștii și vânzătorii din industria ospitalității, cu scopul digitalizării și eficientizării relațiilor dintre ei. Prin eficientizarea și dezvoltarea pieței de achiziții, platforma sprijină buna desfășurare zilnică a business-urilor din ospitalitate, restaurante, cafenele și hoteluri.
“Ne dorim să fim aproape de platformele și comunitățile care, prin intermediul inovației, aduc produsele cu specific local mai aproape de consumator. Ne dorim să impulsionam industria Horeca să folosească mai mult produsele românești. Conceptul farm to table trebuie să fie un obiectiv central la care antreprenorii din ospitalitate să aspire cât se poate de mult pentru că în acest fel dish-urile lor vor căpăta personalitate și vor susține micile afaceri locale”, a declarat Eugen Zbîrcea, COO și co-fondator al Comarket.
„După un an de la momentul lansării platformei, avem în jur de 550 de producători din mai multe sectoare de activitate. Încă de la începutul proiectului, viziunea noastră a fost să creăm parteneriate cu alte modele de business care își propun să digitalizeze logistica produselor pentru a ajuta producătorii să acceseze mai ușor clienți„, a declarat Andrei Ilie, co-fondator Harta Producătorilor Locali.
Comarket oferă, astfel, oportunitatea celor peste 550 de furnizori înscriși în platformă să-și promoveze produsele și către industria ospitalității și, în același timp, dezvoltă creșterea platformei Harta Producătorilor Locali, astfel încât un număr cât mai mare utilizatori să comande și să consume din produsele românești.
Top 3 produse prezentate pe platforma Harta Producătorilor Locali sunt brânzeturile, specialitățile din carne și produsele cu miere de albine. Din perspectiva comercializării produselor, cele mai importante probleme ale producătorilor tradiționali sunt accesul limitat la clienți, nevoile de marketing și lipsa unei strategii “Route to market” prin care produsele să ajungă la potențialii consumatori.
Comarket are, în prezent, 4000 de produse listate în platformă și 34 de furnizori care oferă materii prime, ambalaje, băuturi, utilaje și servicii. De asemenea, peste 70 de restaurante, cafenele și hoteluri s-au înscris în platforma Comarket.
Principala problemă pe care platforma Comarket o rezolvă este faptul că activitatea de achiziții în cadrul unui business HoReCa se desfășoară în prezent fie prin vizita agentului de teren în locație, fie prin SMS, Whatsapp sau telefon către agentul de zonă. Acest proces este repetitiv, are loc zilnic, iar urmărirea unei comenzi din cele 30 săptămânale presupune de multe ori același flux, astfel încât nu există istoric, centralizare și nici detalii logistice sau paperless business.
Comarket
Comarket este o platformă de e-commerce care s-a născut ca răspuns la nevoile clare ale celor doua segmente principale de jucători din ospitalitate: profesioniștii (achizitorii) pe de-o parte, furnizorii (vânzătorii) de cealaltă parte.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Pingback: Știri #61 - Lumea SEO PPC