La zece luni de la achiziția sa de către YouGov, liderul pieței de opinie a consumatorilor, Consumer Panel Services (CPS GfK) – liderul consacrat al datelor privind achizițiile gospodăriilor din Europa – și-a schimbat denumirea în YouGov.
Acest moment marchează începutul următorului capitol pentru CPS GfK și cei peste 60 de ani de expertiză în date comportamentale, care își ocupă locul ca parte integrantă a YouGov.
Procesul de rebranding, care este în desfășurare de la achiziția din ianuarie, este mai îndrăzneț și mai orientat spre viitor decât simpla adoptare a elementelor vizuale ale mărcii YouGov. În schimb, acesta a presupus o revizuire cuprinzătoare a activității în întreaga organizație pentru a alinia expertiza, valorile și obiectivele YouGov și CPS GfK pentru a crea o strategie de brand coerentă, o nouă poziționare și o abordare a mesajelor care să reflecte puterea și ambițiile combinate ale organizației globale YouGov redefinite.
„CPS GfK este acum YouGov. Acest rebranding este un moment de referință pentru noi și un pas important pentru a demonstra lumii ceea ce reprezentăm. Suntem incredibil de mândri de moștenirea noastră și știm că aceasta va prospera în cadrul YouGov, deoarece această organizație crede în date exacte, de înaltă calitate, obținute de la un panel implicat de oameni reali, alături de expertiza în cercetare și inovarea bazată pe tehnologie. Clienții și membrii au sprijinit din toată inima parcursul nostru și știm că acesta este doar începutul și că au multe de așteptat de la următorul capitol.” a declarat Stefan Heremans, președinte și director general interimar al CPS GfK.
Moment semnificativ pentru YouGov
Pe lângă faptul că este un moment de transformare pentru CPS GfK, acesta este un moment semnificativ pentru YouGov în ansamblul său, pe măsură ce integrează CPS GfK. În centrul noii poziții a brandului se află conceptul de realitate și rolul esențial pe care îl joacă datele de calitate obținute de la oameni reali în a ajuta organizațiile să înțeleagă ce gândesc, ce simt și ce fac oamenii.
Aceasta se concentrează în jurul celor patru piloni cheie ai întregii afaceri: asigurarea calității datelor; dezvoltarea unei comunități unice de membri care împărtășesc opinii și comportamente; oferirea de expertiză de încredere din partea profesioniștilor din domeniul perspectivelor; și valorificarea tehnologiilor inovatoare, cum ar fi AI, pentru a extrage perspective umane reale. Împreună, acestea garantează că YouGov le oferă clienților un avantaj competitiv, arătându-le realitatea lumii.
Prin combinarea datelor comportamentale și atitudinale din lumea reală și în timp real cu tehnologia inteligentă și expertiza umană de încredere, YouGov oferă informații bogate cu o precizie fără compromisuri. Acest lucru le permite persoanelor, mărcilor și organizațiilor din întreaga lume să ia decizii mai bune și să rămână înaintea concurenței.
„Având în vedere că CPS GfK – și datele sale comportamentale bogate – este acum YouGov, este important ca brandul nostru să evidențieze ce le oferim clienților: realitatea cercetării. Acesta este un moment de transformare pentru YouGov ca întreg. Cu atât de mult zgomot în industria datelor, este vital pentru noi să ne concentrăm pe misiunea noastră fundamentală – de a furniza date din lumea reală, de la oameni reali, în timp real. Toate acestea se întorc la panelul nostru, care își împărtășește opiniile și acțiunile cu noi. În combinație cu platformele noastre tehnologice de ultimă generație și cu expertiza noastră în cercetare, furnizăm date clare și precise, astfel încât clienții să poată face față realității.” a declarat Mike Woods, Director Executiv de Marketing la YouGov.
În cadrul rebrandingului, toate activele și canalele brandului CPS GfK vor fi actualizate în conformitate cu brandul YouGov. Comunicațiile cu clienții și membrii au trecut deja la brandul YouGov, iar canalele sociale și site-ul web deținute de CPS GfK vor fi eliminate până la sfârșitul lunii noiembrie.
Marți, 3 decembrie, YouGov va prezenta date în cadrul webinarului Behaviour Change Fall 2024, un popular eveniment bianual al CPS GfK care prezintă informații exclusive din cel mai recent studiu privind comportamentul cumpărătorilor. Aceasta va fi prima prezentare publică a datelor comune YouGov și CPS GfK pentru o audiență europeană, prezentând informațiile bogate oferite de capacitățile extinse de cercetare de piață ale YouGov.
YouGov
YouGov este un grup global de cercetare, date și analiză. Misiunea noastră este să oferim o perspectivă de neegalat asupra a ceea ce crede și face lumea cu adevărat. Cu operațiuni în SUA, America, Europa, Orientul Mijlociu, India și Asia Pacific, avem una dintre cele mai mari rețele de cercetare din lume.
Mai presus de toate, YouGov este alimentat de realitate. Aceasta provine dintr-un panel unic de milioane de membri înregistrați din 55 de țări, care cuprinde aproximativ 18 milioane de deplasări la cumpărături și milioane de puncte de date interconectate. Abordarea noastră unică de recrutare și implicare în panelul nostru, combinată cu platformele noastre tehnologice de ultimă generație, ne permite să oferim informații reale, în timp real, care conduc la un proces decizional mai bun și la un avantaj competitiv pentru clienții noștri.
În calitate de inovatori și pionieri ai cercetării de piață online, avem o reputație solidă ca sursă de încredere de date și informații exacte. În plus, datele YouGov sunt menționate în mod regulat de presa globală și suntem în mod constant una dintre cele mai citate surse de cercetare de piață din lume.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail