Magazine DIANA, prima rețea independentă de retail din România care implementează cu succes tehnologia EDI

Comunicarea optimă cu furnizorii de marfă este esențială pentru susținerea unui nivel ridicat al satisfacției clienților, iar aceasta trebuie să se realizeze în mod precis și controlat, astfel încât procesele de aprovizionare și vânzare să fie fluente. Pentru digitalizarea, automatizarea și securizarea transferului de documente în relația cu furnizorii, rețeaua Magazine DIANA a ales să utilizeze platforma de tip Electronic Data Interchange (EDI) Expert Supplier, tehnologie implementată de compania românească Expert Software.

Diana

Tranzacționarea unui volum mare de date impune automatizarea procesului de transfer de documente în format electronic, iar prin utilizarea platformei Expert Supplier retailerul Magazine DIANA va reduce semnificativ operarea manuală a acestora și implicit costurile aferente, își va optimiza stocurile de marfă și va maximiza productivitatea angajaților.

Avantajele tehnologiei EDI

Accelerarea și eficientizarea procesului de comunicare prin intermediul tehnologiei Electronic Data Interchange oferă în același timp avantaje multiple și furnizorilor de marfă:

–          Preluarea rapidă a comenzilor face posibilă rezervarea, pregătirea și livrarea mărfii în timp util către magazine, astfel încât experiența consumatorilor să se ridice la nivelul așteptărilor;

–          Disponibilitatea ridicată la raft a produselor creează premisele unui sell-out ridicat;

–          Timpul astfel câștigat poate fi investit în activitățile de analiză și planificare necesare dezvoltarii continue a relației, respectiv extinderea portofoliului de produse, planificarea de acțiuni de marketing pentru promovarea produselor în vederea creșterii vânzărilor, etc.;

–          Îmbunătățirea cash-flow-ului prin eliminarea erorilor de operare a documentelor, generatoare de costuri suplimentare ca urmare a livrărilor neconforme.

Adina Crăciunescu, Managing Partner grup DIANA: “După o serie de investiții masive direcționate către extinderea și modernizarea capacităților de producție ale grupului dar și către linia de retail, unde în paralel cu proiectul de expansiune a rețelei a demarat și unul de remodelare a magazinelor deja existente, grupul DIANA se concentrează pe continuarea proceselor de calificare a personalului și de digitalizare.

Am decis să optăm pentru soluții care să răspundă atât necesităților noastre operaționale și strategice cât și cerințelor de sustenabilitate, parte importantă în strategia noastră actuală și de viitor. Colaborarea cu Expert Software a fost o decizie bazată pe standardele noastre tradiționale în alegerea partenerilor – soluții inovative, valori și obiective comune, dorința de a dezvolta relații de afaceri reciproc bazate pe încredere, siguranță și angajament.”

Cătălin Costache, CEO si fondator Expert Software: “Extinderea parteneriatului cu grupul de companii DIANA face parte din strategia noastră de încurajare a adoptării soluțiilor de transformare digitală și de către retailerii independenți locali și vine în mod natural în contextul creșterii comunității formate din peste 3.000 de producători și distribuitori interesați să se conecteze electronic cu partenerii de business.”

DIANA

DIANA este o companie de familie cu buletin 100% românesc, care după 30 de ani de dezvoltare continuă operează două linii principale de business – DIANA Abator și Fabrică de Mezeluri, prezentă atât în topul abatoarelor cât și în cel al producătorilor de preparate din carne din România și rețeaua de retail Magazine DIANA, aflată în topul Local Key Accounts, prin care gestionează 65 de magazine, acoperind 6 județe: Vâlcea, Gorj, Dolj, Argeș, Olt și Dâmbovița.

Rețeaua de retail se află în continuă expansiune, în perioada imediat următoare urmând să fie bifată deja cea de-a patra inaugurare de magazin pentru anul în curs. Lanțul de retail propune clienților o sortimentație variată ce acoperă necesitățile zilnice, atât produse food – o zonă importantă în economia spațiilor fiind destinată gamei extinse de produse și preparate din carne DIANA, cât și non food, in-store bakery corners, zone de fructe și legume desfășurate pe spații generoase și in-store corners DIANA Gourmet, concept dezvoltat să răspundă exigențelor consumatorilor care aleg produse premium și bio. Rețeaua de Magazine DIANA încurajează producția locală, prin focus permanent pe identificarea și listarea producătorilor locali din zonele unde este prezentă.

Expert Software

Fondată în 2003, Expert Software este o companie 100% românească, a cărei activitate este axată pe realizarea de produse și soluții necesare dezvoltării digitale a companiilor. Expert Supplier este o platformă de ultimă generație de tip Electronic Data Interchange, concepută pentru a ușura transformarea digitală a procesului de colaborare în regim Business-to-Business.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *