Digitalizarea spațiilor comerciale îmbunătățește rata de achiziție de noi produse cu 10-25%

Samsung Electronics România este lider pe piața locală de afișaj digital, contribuind activ la dezvoltarea acestei piețe în plină ascensiune.

La nivel european, piața de afișaj digital, va crește cu peste 100% în următorii cinci ani, conform estimărilor specialiștilor Samsung. Creșterea este impulsionată de beneficiile tot mai evidente ale retailerilor care își digitalizează spațiile comerciale: îmbunătățirea ratei de achiziție de noi produse cu 10-25% și creșterea timpul petrecut de consumatori în magazine cu până la 20%.

Noile soluții de business au fost dezvoltate pentru a oferi experiențe optime de afișaj digital în magazine, hoteluri, birouri sau cabinete medicale, fiind create pentru a se potrivi nevoilor unui număr cât mai mare de industrii. Datorită gradului mare de personalizare, soluțiile de afișaj digital sunt potrivite atât organizațiilor mici, cât și celor mari, cu activități în domenii precum retail, educație, horeca, financiar-bancar, auto și altele. Companiile care aleg soluțiile de afișaj digital beneficiază de reduceri de costuri, comunicare mai eficientă cu clienții și posibilitatea de personalizare a conținutului afișat în funcție de nevoi și preferințe.

„În România, afișajul digital a fost adoptat cel mai ușor în zona de retail și în cea corporate, dar tendințele arată că în viitor toate industriile vor folosi aceste soluții care pot fi personalizate în funcție de nevoile și preferințele companiilor, dar și în funcție de interacțiunea pe care clienții acestora o au cu ecranele Smart Signage. Credem că informația afișată ce poate fi personalizată, contextualizată și interactivă va stabili viitorul afișajului digital. În calitate de lider, ne propunem să susținem în continuare dezvoltarea acestei piețe, oferind soluții personalizate tuturor clienților noștri,” a declarat Sorin Manea, Head of Enterprise Business Division, Samsung Electronics România.

Ecranele inteligente de afișaj digital au dimensiuni cuprinse între 10 și 105 inci, adică pornesc de la mărimea unei tablete și ajung până la înălțimea unei uși. Dintre toate acestea, ecranele cu mărimi între 55 și 105 inci sunt cele mai populare, iar estimările arată că vor reprezenta aproximativ 50% din întreaga piață în următorii cinci ani.

Cel mai mare Video Wall Irregular din Europa Centrală și de Est, la Brașov

Samsung Electronics România a implementat, în luna martie a acestui an, cel mai mare Video Wall Irregular din Europa Centrală și de Est, la Brașov, în cadrul Coresi Shopping Resort, în parteneriat cu Immochan. Soluția include 90 de ecrane de dimensiuni diferite, cu diagonale de 40 și 55 inci. Afișajul digital este dovada angajamentului Samsung de a oferi soluții complete și complexe, precum și consultanță pentru industria de retail din România.

Cele 90 de ecrane care alcătuiesc Video Wall-ul Irregular sunt dispuse pe cele trei laturi ale zonei principale din centrul comercial, Piața cu Copaci. Aceste ecrane pot forma trei zone de expunere diferite sau pot fi folosite independent, pentru afișarea de conținut divers, inclusiv pentru redarea conținutului filmat în timp real, pe durata evenimentelor din centrul comercial.

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Beneficiile afișajului digital

Soluțiile de afișaj digital înlătură nevoia afișelor clasice, oferind posibilitatea de control centralizat a conținutului. Ecranele inteligente funcționează prin intermediul unor aplicații cu ajutorul cărora utilizatorii pot accesa conținut personalizat în funcție de nevoile și de preferințele lor. Companiile pot alege între mai multe șabloane și culori disponibile pentru crearea și gestionarea informațiilor. Astfel, implementarea conținutului se face mult mai rapid și poate fi modificat mai ușor, comunicarea fiind eficientizată.

Analizele pieței arată că magazinele care au implementat soluțiile de afișaj digital au prelungit cu până la 20% timpul pe care clienții lor îl petrec în incinta spațiului comercial. În plus, retailerii își pot comunica mai eficient ofertele promoționale, ajutându-și clienții în decizia de cumpărare și oferindu-le astfel experiențe mai plăcute și mai confortabile.

Soluțiile de afișaj digital le oferă companiilor și brand-urilor noi canale de comunicare cu clienții lor. Astfel, organizații precum bănci, showroom-uri auto și agenții de transporturi le pot oferi clienților lor posibilități de informare și autoconfigurare a serviciilor oferite.

12

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,913 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Digitalizarea spațiilor comerciale îmbunătățește rata de achiziție de noi produse cu 10-25%

Spune-ți părerea

  1. […] dintre cele mai importante proiecte locale, marca Samsung, îl reprezintă cel mai mare Video Wall Irregular din Europa Centrală și de Est, situat în noul centru comercial Coresi Brașov, un proiect dezvoltat de Immochan […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: