Estimare PayU: Creștere cu 15% a numărului de tranzacții, de Black Friday 2022

PayU, liderul plăților online din România, estimează că și în ediția de anul acesta a Black Friday, care va avea loc pe 11 noiembrie, la nivelul pieței de e-commerce se vor achiziționa și plăti online produse și servicii în valoare de aproximativ 510 milioane lei, ușor peste valoarea anului precedent.

payu

Pentru cel mai important eveniment de cumpărături al anului, PayU preconizează o creștere de aproximativ 15% a numărului de tranzacții cu plata online, ceea ce confirmă încă odată interesul românilor pentru acest eveniment, care a intrat într-o etapă de maturizare pe plan local.

Menținerea trendului ascendent al tranzacțiilor online se datorează încrederii consumatorilor de a achiziționa în ziua de Black Friday nu doar produse din categorii vedetă precum IT&C sau fashion, ci și din alte categorii, mai noi pentru online, precum cafea, parfurmuri&cosmetice, jucării, servicii medicale sau pachete turistice, așa cum s-a putut observa în anul precedent.

Așa cum s-a remarcat și în anii trecuți, Black Friday reprezintă pentru comerțul online momentul din an când se pot observa cu exactitate preferințele sau comportamentul românilor în materie de achiziții și plăți online, iar pentru a le adresa cât mai bine, în acest an, comercianții s-au pregătit cu reduceri din categorii de produse cât mai variate.

Diversitatea produselor

Creșterea diversității produselor aflate în oferta de Black Friday 2022 este posibilă și ca urmare a dezvoltării segmentului de business de tip marketplace, unde tot mai mulți comercianți, care nu aveau un site propriu sau operau strict în mediul offline, au înțeles că se pot înrola relativ ușor, având astfel acces la un nou canal prin care atât vânzarea, cât și procesele operaționale sunt rapide și optimizate de către furnizorul de marketplace.

În ediția precedentă a Black Friday, plata cu un singur click a reprezentat 62% în portofoliul PayU, această pondere fiind posibilă datorită salvării cardului de către cumpărători în sistemul PayU sau Google Pay, pentru a realiza o achiziție și, implicit, o plată online, rapid și simplu, fără să completeze datele de pe card la fiecare nouă tranzacție. Și pentru evenimentul de anul acesta îi încurajăm pe cumpărători să își salveze din timp cardul în sistemul PayU sau Google Pay mai ales că, prin salvarea acestuia, pot beneficia și de rambursarea rapidă a banilor, vizibili în cont în mai puțin de 30 de minute de la confirmarea returului, beneficiu unic în Europa, oferit de către PayU”, a adăugat Elena Gheorghe, Country Manager, PayU România.

Plata cu un singur click

Plata cu un singur click va reprezenta aproximativ 67% din totalul tranzacțiilor plătite în ziua de Black Friday 2022, cu o creștere anuală de 8%, și se estimează că valoarea medie a achizițiilor cu plata în rate se va dubla față de o zi obișnuită. Acest trend este susținut și anul acesta de campaniile cu rate extinse pregătite de băncile emitente, împreună cu comercianții.

Ca și în anii precedenți, cumpărătorii din întreaga lume vor continua să aleagă comercianții locali, în timp ce românii își vor extinde căutarea produselor preferate pe platformele transfrontaliere. Astfel, similar cu 2021, este de așteptat ca aproximativ 9% din totalul plăților online de Black Friday să fie reprezentat de tranzacții efectuate cu un card emis în altă țară, o tendință de altfel constantă în ultimii ani, ceea ce ne indică o obișnuință a clienților din afara țării de a urmări ofertele disponibile în această zi la comercianții din România.

Pentru a-i ajuta pe comercianții români să își extindă afacerea transfrontalier, PayU a dezvoltat platforma globală PayU HUB. Prin integrarea unică cu interfața API, comercianții au acces la miliarde de potențiali noi clienți pe piețele cu o creștere accelerată din Asia, Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu, India, Africa și America Latină.

Comercianții din portofoliul PayU care vor participa la ediția din acest an de Black Friday includ Arabesque.ro, Altex.ro, Elefant.ro, eMAG.ro, F64.ro, FashionDays.ro, Flanco.ro, Flip.ro, iStyle.ro, Jysk.ro, Noriel.ro, Pcgarage.ro, Quickmobile.ro, Studio Moderna, tazz.ro, Vivre.ro, Vodafone.ro și alții.

PayU

PayU este divizia fintech și plăți online a Prosus, un grup global din domeniul online și unul dintre cei mai mari investitori în tehnologie din lume. PayU este principalul furnizor de servicii de plată online în 50 de piețe cu creștere accelerată, preocupat de crearea de servicii financiare de ultimă oră adaptate nevoilor a peste 450.000 de comercianți și milioane de consumatori. Dedicat dezvoltării oamenilor prin intermediul serviciilor financiare și creării unei lumi fără frontiere financiare, în care toată lumea poate prospera, PayU este unul dintre cei mai mari jucători din zona fintech, cu investiții în valoare totală de peste 1 miliard de dolari până în prezent.

Operațiunile locale ale companiei din Asia, Europa Centrală și de Est, America Latină, Orientul Mijlociu și Africa permit combinarea expertizei în zona companiilor cu o creștere accelerată și a cunoștințelor și tehnologiilor locale unice, pentru a ne asigura că clienții noștri au acces la cele mai bune servicii financiare.

Prosus, deținătorul PayU, este listată la Euronext Amsterdam (AEX: PRX) și la JSE Limited (XJSE: PRX) și este deținută de Naspers Ltd.

În România, PayU lucrează cu parteneri precum: Allianztiriac.ro, Altex.ro, Elefant.ro, eMAG.ro, Eventim.ro, FashionDays.ro, Flanco.ro, NNdirect.ro, Olx.ro, Pcgarage.ro, tazz.ro, Telekom.ro, Vodafone.ro și alții.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *