Compania Etarget Online Advertising lansează instrumentul de marketing online Etarget RTB (Real Time Bidding) care aduce toate reţelele publicitare online într-o singură interfaţă.
ETARGET RTB oferă agențiilor și clienților un instrument, care simplifică întregul proces: toate reţelele publicitare sunt într-o singură interfață, targetarea utilizatorului este precisă, pornirea campaniilor se realizează în doar câteva minute, iar controlul asupra bugetului este unul absolut.
„La Etarget RTB am început să lucrăm din 2011, când am realizat ca GDN (Google Display Network), Premium publishers, Facebook, Etarget sau alte canale de promovare online, ne îndemnau să alocăm mai mult timp gestionării bugetelor pe zi şi nu optimizării sau atingirii efective a lead-ului sau conversiei,” a declarat Ivan Bobal, Country Manager – Romania, Etarget Online Advertising.
„Diferenţa majoră între Etarget RTB şi alte canale de promovare constă atât în reach-ul extins cât şi în posibilitatea de targetare a unei audienţe specifice, în funcţie de nevoile fiecărei campanii, faiecărui produs sau serviciu promovat. Dacă presupunem ca GDN are un reach de 70% în livrarea ofertei către consumator, trebuie să luăm în calcul că în RTB, Google este doar una dintre reţele.
Aici este reach-ul extins al RTB şi conform statisticilor noastre, reach-ul nostru poate ajunge la 93%. Ştim, cu certitudine, că putem să-i atingem pe cei 6% dintre utilizatori care dau click pe 90% dintre ofertele întâlnite, în spaţiile de promovare pe internet folosind Etarget RTB,” a completat Ivan Bobal.
În legătură cu targetarea audienţei sau a nişei exacte, Ivan Bobal (foto2) a declarat: „Am introdus posibilitatea targetării audienţei. Dacă avem un client al cărui produs sau serviciu se adresează unei nişe exacte, el nu mai este nevoit să aloce un buget mare pentru a aduna audienţa pe care o vizează. Din 2 click-uri îşi poate selecta exact audienţa pentru care şi-a pregătit produsul sau serviciul.
Dacă luăm un client din zona de retail&FMCG, cu o campanie online targetată pe o audienţă exactă şi receptivă a căror interese sunt noutăţile brandurilor pe care le îndrăgesc, această campanie va avea un rezultat mult mai bun la un cost mult mai redus care duce şi la propagarea prin w.o.m (word of mouth) faţă de o campanie targetată larg spre toată audienţa internetului. Cu alte cuvinte, nu vorbi cuiva care nu vrea sa te asculte.”
Compania Etarget Online Advertising este prezentă în România din 2006 devenind dintr-o simplă companie care oferea doar promovare la preţul pe click (PPC) o companie de online advertising completă, oferind din mai 2014 şi posibilitatea de display advertising prin intermediul RTB.
„Ne-am dorit să facem un instrument prin care clienţii şi agenţiile să-şi poată seta o campanie în mai puţin de 5 minute şi am reuşit. Platforma de ppc oferă clienţilor afişarea pe 500+ de pagini din România, iar prin intermediul RTB portofoliul de display este de peste 100K de pagini cu trafic românesc, precum nyt.com si youtube, mashable, 9gag şi aproape orice pagină existentă care este accesata din România, posibilă prin tehnologia SSP (Sales Side Platform),” a încheiat Ivan Bobal.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Interesanta initiativa, cred ca ne usureazaa tuturor viata in ceea ce priveste campaniile care se lanseaza pe mai multe retele de advertising online. Cred ca va fi dificil in primele faze pana la evaluarea rezultatelor pe fiecare retea in parte pentru crearea combinatiei potrivite, dar cu statisticile potrivite la indemana, suna foarte bine.